|
Check die Films!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
blackhawkdown goed???? ah komop. zit geen enkel verhaal in. zow langdradig als maar kan. slaap verwekkend. saai. zonder verhaal/ plot / lijn... alleen maar dom schieten. nee niet leuk. |
Het is dus echt wel een goeie film hoor!
D'r zit misschien geen duidelijk verhaal in, maar dat komt doordat er steeds onverwachte wendingen inzitten. Saai is de film zekers niet!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vanavond ff Triplex kijken... lekkere hersenloze actie :D |
Nah, dat was lekker schieten vanaaf met onmogelijke motorstunts :D Lekker vermakelijk... maar offie goed is daar zullen de meningen over verschillen... |
|
|
| Dj Lex |
| Heb van het weekend Behibnd Enemy Lines gezien, wel een goede film, echt een Amerikaanse heldenfilm :S |
|
|
| Flippe |
gister We Were Soldiers gehuurd!
Erg mooie film!!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vanavond ff Triplex kijken... lekkere hersenloze actie :D |
je bedoelt zeker triple x! :) wel geinige film idd.. :)
we were soldiers is ook wel een okeej film..
uuuh.. films die ik nog gezien heb, uuuh.. niet veel nieuws.. owja insomnia gezien! minder als memento maar nog steeds sterk!
iemand al road to perdition gezien??? |
|
|
| Rinus |
| Heb gisters baise moi gehuurd, een al wat oudere franse film. Maar als je een keer een wat gekkere film wilt zien kan ik je deze aanraden. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
iemand al road to perdition gezien??? |
Jah, heb um paar weken geleden gezien... is wel okeej... komt beetje traag op gang maar hij wordt nie echt saai in ieder geval... Wel de moeite waard op zich... |
|
|
| Teknikol |
40 days & 40 nights is een grappige, wel mooie film
wel leuk op zn tijd |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik vond em niet suepr goed maar hij maakt toch zeker wel een indruk op me, tja...
heb trouwens een HELE vette film gezien, Van Wilder.. omg heerlijke tienerfilm! :D heb em 2x op dezelfde dag gezien, lekkere humor en leuke lovestory.. aanrader! :) net zoals show time, erg grappig! :) |
Die van Wilder is idd echt Super. Daar zit nou echte humor in vind ik.
Kheb afgelopen weekend ook ff een marathon Die Hard gehouden (1,2,3), de verhalen zijn misschien niet supergoed maar er zit iig wel SUPER goede actie in deze films:D
Vandaag heb ik the Godfather Part 1 gezien, erg goed verhaal moet ik zeggen. Op het laatst werd het alleen soms wel moeilijk om al die lui uit elkaar te houden. Denk dat ik hem van de week nog maar een keer ga kijken... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Joost008
Kheb afgelopen weekend ook ff een marathon Die Hard gehouden (1,2,3), de verhalen zijn misschien niet supergoed maar er zit iig wel SUPER goede actie in deze films:D |
eff tussendoor, er komt een die hard 4 net zoals een alien 5! |
|
|
| TimeportE |
het begin van AP3 is zoooo hilarisch echt super vet!!
en die road to perdition schijnt ook erg goed te zijn dus die moet ik ook maar eens zoeken! :) |
|
|
|
|