|
Check die Films!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| heb Monsters Inc. gekeken vandaag, was wel lief! en ben nu bezig met One Hour Photo (met Robin Williams) en Minority Report... :D |
|
|
| Emphelator |
Ik heb zondag nog Joyride gekeken, die film is echt spannend, ik keek 'em om 2uur 'snachts (maandag dus al :p ), echt een aanrader, alleen jammer dat ik die dag ook weer naar school moest :o
Band of Brothers was ook meesterlijk, zo realistisch.
De volgende film die ik ga binnenhalen is Minority Report, de trailer zag er bruut uit.
Als je wil lachen dan raad ik je Spaceballs aan, een parodie op Star Wars van Mel Brooks. |
|
|
| MaGiK54 |
| Helemaal met Snuggle eens dat de Shawshank redemption verplichte kost is. Echt wereldfilm :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Helemaal met Snuggle eens dat de Shawshank redemption verplichte kost is. Echt wereldfilm :) |
helemaal mee eens, al zo vaak gezien en iedere keer weer goed!! maar de eerste keer is ie echt het vets want dat einde is zoooo sterk!! :)
btw net de vaagste film ooit gezien, magnolia!! hijs VET goed maar ook enorm vaag vin ik dan omdat er eigenlijk geen verhaal in zit.. en dat einde is ook best wel weird!! heb uuh woensdag (volgens mij) beautiful mind gezien ook een fantastische film, af en toe erg zielig en subliem gespeeld!! super film! |
|
|
| michiel |
meesterlijke films zijn:
the man who wasn't there
mulholland drive
a beautiful mind |
|
|
| Donna |
hm dan zal ik The man who wasnt there ook wel goed vinden,de andere 2 heb ik verslonden namelijk:)
Mullholland moet ik ZEKER nog een keer zien,maar das met alles van David Lynch zo;)
We hebben vannacht nog een keertje Fire Walk With Me gekeken,blijft goed,Twin Peaks 4 life:thepirate
Voor zometeen in ons bedje nog op t programma : From Hell met dude depp.
Die gaan we ff verorberen,morgen de recentie:P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
XXX (Triple X)

IMDB
Ook wel bekend van de video van Rammstein - Feuer frei! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Odyne
en ben nu bezig met One Hour Photo (met Robin Williams) |
Die was vanavond in de sneak... Heel vaag... eerst issie wel leuk... goeie rol van Robin Williams! Maar na een half uur heb je dat wel gezien... Dan verwacht je echt een enorm sterk plot, want de rest stelt nie meer zoveel voor, maar dat blijft jammergenoeg uit...
Beetje tegenvaller dus... |
|
|
| Donna |
nouw de film was wel aardig From Hell
Maar na Mullholland drive en Memento enzo,sja wassie aanzienlijk minder
Nog steeds the others niet gezien,hijs telkens weg:whip: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Nog steeds the others niet gezien,hijs telkens weg:whip: |
ik heb em op mijn comp staan maar ik wil em eigenlijk nie savonds kijken want ik zit tegenwoordig helemaal alleen in mijn kamertje (in eindhoven naar eindeloos gezocht te hebben) en dan word ie volgens mij veels te eng! :D
ik wil triple x ook nog zien maar dies moeilijk te downen want op triple x vind ik nie veel (wel wat maar gare bandwith op direct connect) en op xXx weer te veel! :p:p |
|
|
| Donna |
mja op hd is leuk,maar ik wil lekker op me bank hangen en dan kan t niet.
k ga m gewoon bestellen zometeen,alvast voor donderdag ofzo:toocool: |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die was vanavond in de sneak... Heel vaag... eerst issie wel leuk... goeie rol van Robin Williams! Maar na een half uur heb je dat wel gezien... Dan verwacht je echt een enorm sterk plot, want de rest stelt nie meer zoveel voor, maar dat blijft jammergenoeg uit...
Beetje tegenvaller dus... |
ik heb m nu ook gezien en hij's idd vaag! het einde is een btje zwak, er is idd een grote opbouw tijdens de film, maar dan verw8 je een groots einde en dat valt dan weg.. maar op zich wel een leuke film..
tevens heb ik minority report gezien en dat vond ik een goede film, het verhaal zit op een manier in elkaar dat het verhaal pas echt duidelijk wordt tijdens t einde van de film en dat vind ik mooi gedaan. :) |
|
|
|
|