|
Check die Films!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
net Minority Report gezien in de bios en ik was erg tevreden over de film! :)
echt een heel goed verhaal en goed acteer werk. de special effects springen van het scherm maar vallen niet op zoals bij ep II (dat leek wel op een final fantasy film!) en de actie is ook lekker flitsend!
enige jammere van de film is het einde (te veel hollywood) maar ik was toch wel erguuuh tevreden, TOP film! :) |
|
|
| eieregooie |
Net "Road To Perdition" gekeken... beetje traag, maar wel goed verhaal IMO... Geen vette actie of special effects e.d.
7-
Om maar ff een cijfer te geven... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Net "Road To Perdition" gekeken... beetje traag, maar wel goed verhaal IMO... Geen vette actie of special effects e.d.
7-
Om maar ff een cijfer te geven... |
Ja, meneer Jaques de Goderie:D |
|
|
| Teknikol |
| Khep vorige week legally blonde gedownt en gekeken, geen slechte film hoor, alleen ze leven nog lang en gelukkig op het eind, dat ken beter, maar zon film isset ook niet :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
Whehehe... sl3tj3! |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja das een lang verhaal..
een typisch geval van daar had je bij moeten zijn
:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoaaaaaaaaaa, eindelijk heb ik eens wat gewonnen in me leven. Partyscene.nl belde me op vandaag en heb de DVD Heist gewonnen. Krijg hem volgende week thuis gestuurd. |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by serialkillah
Yep die is echt bruut... Blackhawk down is ook goed en (iets ouder) Oceans Eleven.... die is ech goed |
blackhawkdown goed???? ah komop. zit geen enkel verhaal in. zow langdradig als maar kan. slaap verwekkend. saai. zonder verhaal/ plot / lijn... alleen maar dom schieten. nee niet leuk. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
blackhawkdown goed???? ah komop. zit geen enkel verhaal in. zow langdradig als maar kan. slaap verwekkend. saai. zonder verhaal/ plot / lijn... alleen maar dom schieten. nee niet leuk. |
ik vond em niet suepr goed maar hij maakt toch zeker wel een indruk op me, tja...
heb trouwens een HELE vette film gezien, Van Wilder.. omg heerlijke tienerfilm! :D heb em 2x op dezelfde dag gezien, lekkere humor en leuke lovestory.. aanrader! :) net zoals show time, erg grappig! :) |
|
|
| arjoderoon |
| gisteren memento en we were soldiers gehuurd. die laatst vond ik echt geweldig goed! zwaar goede verfilming van 1 van de meest zinloze oorlogen ever (is niet elke oorlog zinloos?) maar die raakte mij diep :S (laten we niet sentimenteel gaan doen he :)) |
|
|
| Teknikol |
kep vanilla sky gekeken laatst, origineel verhaal best wel
bruut filmpie |
|
|
| eieregooie |
| Vanavond ff Triplex kijken... lekkere hersenloze actie :D |
|
|
|