return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 2)
View this Thread in Original format
Config
in The Oh! jong :whip:
Bertn
musicafé in leuven is idd een mooie zaal, maar is behoorlijk duur denk ik... de geluidsinstallatie is daar wel dik in orde (als je zelf je pioneers meebrengt). maar voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was. of desnoods de bleuwe kater?
djcresto
quote:
Originally posted by Transfusion
De Cinema in antwerpen


dat ziet er precies niet afhuurbaar uit
TOR
Is Musicafé destijds niet gecontacteerd?
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by TOR
Is Musicafé destijds niet gecontacteerd?
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.


We kunnen altijd opnieuw proberen :)
Vishnu
quote:
Originally posted by Bertn
voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was.

Dan liefst ni in april/mei want anders krijgen we het probleem van het vaarwater, aangezien we dan een v2 plannen daar :nervous: Nuja, als de line-up ook niet overlapt mag dat geen probleem zijn :) Huurprijs 250 euro.

quote:
of desnoods de blauwe kater?

Barslechte installatie en de DJs staan belachelijk hoog afgezonderd :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
Is Musicafé destijds niet gecontacteerd?
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.

Zoiets ja, plus het financiële risico was toen vele malen groter dan wanneer we de Rector zouden afhuren, dus hebben we wijselijk voor de laatste optie gekozen ;)

The Zoo was ook gecontacteerd, maar die zaal is toen een jaar gesloten geweest. Nu is ze al even terug open, maar ik vrees dat we daar bot zullen vangen omdat het een nogal "alternatieve" club is op EDM-gebied. Veel electro, techno, drum 'n bass enzo, dus ik vrees dat een tranceparty niet binnen hun imago zal passen. Maar ik kan altijd nog eens proberen natuurlijk :)
Antony
ken er één in antwerpen dicht bij Berchem Station. Groot probleem is dat er een decibelmeter hangt :nervous: vanaf de lamp ne second of 20 blijft pinken valt alle geluid simpelweg uit voor paar minuten. En erg hard kan je eigelijk niet gaan. Swel jammer...
Jasperovitsj
In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Ilé Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Ilé Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie...
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
maar ik vrees dat we daar bot zullen vangen omdat het een nogal "alternatieve" club is op EDM-gebied. Veel electro, techno, drum 'n bass enzo, dus ik vrees dat een tranceparty niet binnen hun imago zal passen.


In de rector worden eigenlijk ook bijna alleen van die feestje georganiseerd. Uiteraard is dat een fuifzaal en niet echt een club. The zoo is trouwens onbereikbaar via hun site en email. En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.

TOR
quote:
Originally posted by djcresto
En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.


Niet noodzakelijk, want in dat geval wordt het TOR +0 en Hydra met heel wat minder volk dan de twintig mensen die hij nu meehad :D
= minder consumptie
FenixStyle
quote:
Originally posted by djcresto
In de rector worden eigenlijk ook bijna alleen van die feestje georganiseerd. Uiteraard is dat een fuifzaal en niet echt een club. The zoo is trouwens onbereikbaar via hun site en email. En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.


Ken iemand die geregeld in The Zoo draait/draaide. Heb net eens ff mail gestuurd om te zien of hij soms een idee heeft of de BeTA-party daar zou passen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement