return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 7)
View this Thread in Original format
Devilex
In die beachparty zit wel muziek
Config
quote:
Originally posted by mrcanon
idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium :toothless


gij moogt vanvoor lopen en uw niet te evenaren dansstijl voor gans Vlaanderen ten toon spreiden :p
Thomas @ A.T.P
quote:
Originally posted by Config
gij moogt vanvoor lopen en uw niet te evenaren dansstijl voor gans Vlaanderen ten toon spreiden :p


:D :D
The_G0dfather
ergens op tomorrowland ?

moe toch kunnen, 'n tentje :d

rond die kermis ofzo :p
Push2005
quote:
Originally posted by The_G0dfather
rond die kermis ofzo :p


:stongue:

Enkel YDR mag daar spelen
Loraine
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ondertussen zijn de Intuition feestjes wel wat groter geworden, maar wie weet kunnen we hier ook nog iets mee doen :)


:nervous: Je bedoelt kleiner, neem ik aan?
De Intuition feestjes in de Poema kan ik nou niet bepaald "groot", laat staan een succes noemen (het was wel gezellig..daar niet van)
Lijkt me ook beetje vreemd om alle Betaas naar Olland te laten komen voor hun eigen feest :rolleyes:
Maar enfin...als jullie V5 in Antwerpen zouden doen, kom ik wellicht weer eens naar een BETA feest :D
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Loraine
:nervous: Je bedoelt kleiner, neem ik aan?
De Intuition feestjes in de Poema kan ik nou niet bepaald "groot", laat staan een succes noemen (het was wel gezellig..daar niet van)


indeed it was :D

retevet :crazy: :p
schepper
cafe del mare in lokeren . dan moet het wel goed weer zijn (buiten ) . heb daar al ferm techno feestjen meegemaakt . soort aan een meer party ... da is van de surfclub . maar weet nie of ze dit verhuren .
Pumaz
't Crayeken in Aalst :)

Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken) :p
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
(en omstreken)


Belgian Bonzai zal geďntrigeerd zijn door deze nuance. :p

De huur van 't Crayeken is gratis, maar er is geen percentage op het drankverbruik voorzien. Eventuele inkomsten zouden dus via entreegeld moeten komen. Anders wel een bijzonder leuke locatie, ja.

Devilex
quote:
Originally posted by Pumaz
't Crayeken in Aalst :)

Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken) :p


Da blondeke? :D

Het Craeyken is wel ietske te klein denk ik, zou Negasonic dan ni beter zijn.
TOR
Negasonic is ongeveer gelijkaardig qua grootte en soberder aangekleed. Vergeet niet dat 't Crayeken vrij lang is. Misschien is het vervelend dat het café wat smal is (voornamelijk als je met een full house zit), maar dan heb je die blondine dicht tegen je aan :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement