|
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| In Leuven denk ik wel dat het geen probleem is om veel volk te trekken, zelfs met inkom. |
|
|
| Devilex |
| Leuven zou een goede keuze zijn inderdaad. |
|
|
| Hydra |
| Tor, de helft van die 20 mensen was weg na een kwartier door het geluid dat te hard stond :( |
|
|
| RadiantB |
Te luid wtf, die mietjes zijn blijkbaar niet veel gewend. :eyes:
In de lounge ruimte hoorde je alleen wat bass, op de dansvloer was het ideaal en tussen de 2 ruimtes kon je nog altijd normaal converseren.
Leuven zou ik wel zien zitten, maar van mij mag het altijd in de Rector doorgaan, zolang ze hun geluidsinstallatie maar eens laten nakijken. |
|
|
| FredNova |
| De Rector in Leuven anders he :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
De Rector in Leuven anders he :) |
bwah wordt het daar ook ni direct veel te warm als daar een beke volk binnen is? boven den alegria is ook een zaaltje, ma das misschien net iets te klein |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
bwah wordt het daar ook ni direct veel te warm als daar een beke volk binnen is? boven den alegria is ook een zaaltje, ma das misschien net iets te klein |
Dacht kik dat ge graag in de warmte liep, aangezien ge altijd met uw zonnebril aanloopt? |
|
|
| djcresto |
Musicafé is mss nog net haalbaar met gratis entree.
Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
De Rector in Leuven anders he :) |
Haha, het is verplicht dat de zaal "De Rector" noemt :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
Musicafé is mss nog net haalbaar met gratis entree.
|
doen!! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
Dacht kik dat ge graag in de warmte liep, aangezien ge altijd met uw zonnebril aanloopt? |
:stongue: |
|
|
| Bertn |
| de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscafé (en ook zéér marginaal is bij momenten). |
|
|
|
|