|
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscafé (en ook zéér marginaal is bij momenten). |
tja, inderdaad, maar tis maar een idee he |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by djcresto
Musicafé is mss nog net haalbaar met gratis entree.
Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland :p |
Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn...
Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn...
Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten) |
aib indoor en de 2e zaal een beta zaal :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by djcresto
aib indoor en de 2e zaal een beta zaal :) |
+100 :crazy: :crazy: |
|
|
| Dev |
| Ethias Arena - Hasselt. :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn...
Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten) |
Menno heeft vorig jaar ook eens laten vallen om tijdens een Intuition Event in de Asta misschien iets met de Beta's te doen in het 2de zaaltje. Ondertussen zijn de Intuition feestjes wel wat groter geworden, maar wie weet kunnen we hier ook nog iets mee doen :)
Zoals het er nu naar uitziet zal V5 in ieder geval een beetje anders dan anders worden :D |
|
|
| Tom Fische |
vet... het zou gewoon fantastisch zijn mocht BeTA op zo'n evenement aanwezig kunnen zijn... ik geraak anders nooit op BeTA's evenementen jammer genoeg...
kzou het idd wel een pak idealer vinden mocht het in de streek antwerpen of leuven doorgaan, hasselt zou gewoon een droom zijn...
persoonlijk weet ik niet echt een locatie om het feesje door te laten gaan... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zoals het er nu naar uitziet zal V5 in ieder geval een beetje anders dan anders worden :D |
:cool: |
|
|
| Bertn |
| dat zou idd nice zijn. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Ilé Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Ilé Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie... |
kdenk dat ile afrik tegenwoordig te koop staat, ben niet zeker ze.
in leuven is er een studentencafe die toch redelijk goed is voor een beta-party.
ik ken de naam niet maar het is naast cafe "de pavlov" dacht ik |
|
|
| Dark Apostle |
Antwerpen zou heel tof zijn voor mij :D
Maar
Plekjes zoals de Cinema.....zegt tegen de uitbater nog maar trance en hij laat prolly een wind in u gezicht om zijn afkeur te tonen :p
De Cinema is een Bling Bling Hip Hop keet op zaterdag...denk echt ni dat die geassocieerd gaan willen met Fluance dan :rolleyes:
CdA is mogelijk, maar volgens mij heel duur, ge hebt nog de Aalmoezenier, maar die is ook bijna elke weekend geboekt (alleen in de zomer liggen dingens zoals de Vampire Party stil)...maar evenant ik in Antwerpen woon (nooit of zelden overstappen met trein) maakt het voor mij persoonlijk ni zoveel uit, zolang ik er maar met den trein geraak. |
|
|
| Real |
| Ik wil (eis) een tent op Tomorrowland. :eyespop: |
|
|
|
|