|
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ge hebt nog de Aalmoezenier |
hehe, brings back memories van TD's :p
Ik denk dat dit voor een beta-party nog wel kan dienen eigenlijk |
|
|
| Antony |
| TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen :) is wel een grote zaal hoor |
|
|
| djcresto |
| Heb een vriendin die dinsdag een feestje had in Ilé Afrik. Ze dacht dat ze 200 euro moesten betalen voor de zaal en dj. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
in leuven is er een studentencafe die toch redelijk goed is voor een beta-party.
ik ken de naam niet maar het is naast cafe "de pavlov" dacht ik |
"het huis der rechten" (aka de HDR) ?? Da lijkt mij toch nie echt ideaal daarvoor
en manne: niks tege "de rector" eh, ik werk daar :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bunz
"het huis der rechten" (aka de HDR) ?? Da lijkt mij toch nie echt ideaal daarvoor
en manne: niks tege "de rector" eh, ik werk daar :p |
donderdag ben ik daargeweest, en twas toch een leuke keet.
in antwerpen is er ook nog cafe capital en hangar26 het stuurboord. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen :) is wel een grote zaal hoor |
Probleem met zaal Jacob is dat je alles zelf moet voorzien op gebied van licht en geluid (allé, misschien is het ondertussen al veranderd, maar toen ik er de laatste keer was stond er geen vaste dj-booth?), en dat maakt alles al direct een pak duurder en brengt ook extra voorbereiding en risico's met zich mee. Daarom gaan we ook liever voor een zaal waar alles al aanwezig is, dat is goedkoper en veiliger :) |
|
|
| Antony |
| da wistek dus ni, zal men oortjes en oogjes wel verder openhouden hier in antwerpen :p |
|
|
| kokkenmaster |
In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen...
Geen optie zeker? :D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Zou wel nice zijn moest het in Antwerpen kunnen doorgaan. In ieder geval moet het gemakkelijk bereikbaar zijn met de trein. Een studentenstad zoals Antwerpen, Gent of Leuven zou ideaal zijn, imo. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
In Blankenberge heb je 'De Kreukel'. Worden soms technofeestjes gegeven en het kost 5000 bef voor een avond dacht ik. Maar drank + installatie zijn wel mee te brengen...
Geen optie zeker? :D |
Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer.. :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer.. :p |
En gij vindt Gent al ver. :p
Nogmaals: hup hup Zilvermeer in Mol. :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
En gij vindt Gent al ver. :p
Nogmaals: hup hup Zilvermeer in Mol. :D |
Ik heb idd liever Hasselt dan Gent ja.. :p
Maar dat half uurke extra van Gent tot de kust, dat zal het ook niet meer maken he ;) |
|
|
|
|