return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Beta Party v5: uw droomlocatie (pg. 6)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by FenixStyle
Bwa ne BeTA On The Beach zou ook wel leuk zijn voor in de zomer.. :p


Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn :crazy:

*keeps on dreaming* :p
Moisture
quote:
Originally posted by Push2005
Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn :crazy:

*keeps on dreaming* :p


Met het leuke weer in België zou dat helaas wel eens op een slijkparty kunnen uitdraaien :p

Zoals Vishnu al zei, plannen we Affexion v2 ergens rond april/begin mei, en dat zou zowiezo in Leuven doorgaan (en waarschijnlijk in Musicafé), dus mss idd proberen da wa op elkaar af te stemmen. Zou voor beiden nogal stom zijn moest het op 2 opeenvolgende dagen in Leuven vallen.
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Push2005
Kunt ge in blankenberge geen stukje strand afhuren daar aan de surfclub ? Beachparty zou wel zalig zijn :crazy:

*keeps on dreaming* :p

Daar aan de surfclub zijn er in de zomer wel 2 beachparties. Elke maand 1 maar of je het kan afhuren om er je eigen ding te doen. Geen idee... Al kan ik, als het nodig is, altijd wel eens informeren. Al is de zomer nu wel terug 8 maand verwijderd :(

En slijk op het strand? Niet als je op het zachte deel blijft waarop de surfclub dan ook ligt.
Den Backer
* Op nen Amnesia Night in Illu, met in level beta area dan... :p *

quote:
Originally posted by Den Backer
Geslaagd fistjeuh!! Proficiat aan organisators, dj's & beta's voor de sfeer!!

Maar kunde volgende keer geen doos ofzo aan den toog zetten, waar ge vrijblijvend een "gift" kunt doen.
Zo blijft het toch gratis entree hé... En wie zin heeft kan iets geven. Ik heb der gerust iets voor over.
En met dat geld dan zorgen dat de apparatuur tiptop is afgesteld...


En dan op termijn mss naar betere (duurdere) locatie gaan... ?
Er zitten alvast veel potentiële mogelijkheden in, waar nu nog geen gebruik van wordt gemaakt...
Vishnu
Zonen beach party vind ik eigenlijk nog geen slecht idee. Tis veraf gelegen voor velen onder ons, maar mits een deftige overdekking mag het slechte weer geen probleem zijn, kijk maar naar de trance-beach-parties in Holland, en da ligt nog noordelijker :)
christina
quote:
Originally posted by Moisture
Zou voor beiden nogal stom zijn moest het op 2 opeenvolgende dagen in Leuven vallen.


ik zie daar geen probleem in:D
Push2005
Zo, welke ideeën zijn er al uit de lucht komen vallen ondertussen ? :D
Real
In mijne hof, met de dj booth tussen de beerput en het kiekeskot.
mrcanon
beerput functioneert als wc en kiekekot als (snack)bar?
Real
Of andersom, wat je maar prefereert. :)

Dj LPG
Ik vind dat die beachparty eens moet uitgedokterd worden.
mrcanon
idd, we overvallen van de zomer het tien om te zien podium :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement