|
Carat Reunion (25-12-07) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Uw weigering om smileys te gebruiken zorgt wederom voor verwarring. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Schoten centrum |
|
|
| Progrez |
En toch benijd ik u. De kans om Aldo M nog in een Belgische club te horen draaien is onbestaande.
Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren. |
Doe maar... |
|
|
| Jasperovitsj |
Laatste wat ik van hem gehoord heb was een commercieel groovehitje, dus ik vrees dat hij zijn roots ietwat vergeten is.
Een Bonzai reunion zou anders wel fat zijn, daar niet van :) |
|
|
| TOR |
| Fire & Ice live @ BeTA Party v5 :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Fire & Ice live @ BeTA Party v5 :D |
:crazy: |
|
|
| Push2005 |
Bonzai Reunion ?
Liever YDR in concert :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Fire & Ice live @ BeTA Party v5 :D |
Dat zou wel nice zijn. :) |
|
|
| Progrez |
Dj's
M.i.k.e.
Airwave
Fire
Aldo M
Yves Deruyter
Philippe Van Mullem
Humate (live)
Jones & Stephenson (live) |
|
|
|
|