return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Carat Reunion (25-12-07) (pg. 4)
View this Thread in Original format
pooley
quote:
Originally posted by domineesje
Ik had ook zoiets gedacht, alleen omdat het in 'Illusion' is en ik associeer dat met "platte retro"

ge moet effectief wat meer _buitenkomen_
C.E.U.N.E.N
Ik ben blij dat de meesten er van genoten hebben. RESPECT!

ps: Portiers moet je altijd betalen. Het is geen scoutsfuif. ;)
Real
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
ps: Portiers moet je altijd betalen. Het is geen scoutsfuif. ;)

Om BINNEN te mogen? :nervous:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik ben blij dat de meesten er van genoten hebben. RESPECT!

ps: Portiers moet je altijd betalen. Het is geen scoutsfuif. ;)


lees de wetgeving der es ne keer op na
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N


ps: Portiers moet je altijd betalen. Het is geen scoutsfuif. ;)

:haha:



Portiers MOGEN in principe zelfs uw geld niet meer aannemen. En ik ben er zeker van dat die mannen méér dan genoeg verdienen, dus ik ga echt niet mijn zuurverdiende centjes aan die mannen geven omdat het zo zou horen. Het is niet zo dat die mannen u een dienst bewijzen door u eens vies te bezien bij het binnen- en buitengaan...
Progrez
Blijkbaar moet Kevin Jee boven ook een briljante set hebben neergezet.
Kan iemand dit bevestigen? Tracklist?
C.E.U.N.E.N
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi? Je moet dat natuurlijk voor je eigen beslissen, maar ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Handje bij het binnenkomen, handjecontantje bij het verlaten. Wederzijds respect! Maar dat kent de jeugd blijkbaar niet meer. Je zou dan alleszins toch binnengeraakt zijn en deze onvergetelijke nacht beleefd hebben.
domineesje
Denk niet dat iedereen fooi geeft op restaurant... en het is ook niet verplicht
Ook niet op de jeugd steken, want das altijd een probleem geweest ;)
C.E.U.N.E.N
Het is ook niet verplicht om iemand een goede dag te wensen. Ik ben blijkbaar anders opgevoed dan de meesten hier. :)
Jasperovitsj
Als een schaap blijkbaar ;)

C.E.U.N.E.N
Explain..
Xilver
Ik ga die mannen echt geen geld geven als ze me vies bezien bij 't binnenkomen. En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement