|
Carat Reunion (25-12-07) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by TOR
Sasha - Belfunk |
| quote: | Originally posted by Progrez
Sasha - Baja
Sasha - Xpander |
veel Sasha gespeeld dan :happy2: super platen!
spijtig dat ik niet aanwezig was
Thx voor de reports. |
|
|
| Progrez |
| Ik heb enkel Xpander en Belfunk gehoord. Baja niet. Ik had me vergist maar heb het ondertussen aangepast. |
|
|
| Xilver |
| Volgende keer toch ook eens naar zo'n reunion komen. Ik had altijd verwacht dat er van die platte retro ging gespeeld worden, maar daar heb'k me precies schromelijk in vergist. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Volgende keer toch ook eens naar zo'n reunion komen. Ik had altijd verwacht dat er van die platte retro ging gespeeld worden, maar daar heb'k me precies schromelijk in vergist. |
Ik had ook zoiets gedacht, alleen omdat het in 'Illusion' is en ik associeer dat met "platte retro" |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | | De sfeer vond ik trouwens bijzonder goed te doen voor Illusion. Er viel alleszins meer te beleven dan tijdens een gemiddelde club elite of amnesia night. |
sfeer maakt ge zelf, ge moet daarvoor maar eens bij Andrew Bennett informeren :p :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Volgende keer toch ook eens naar zo'n reunion komen. Ik had altijd verwacht dat er van die platte retro ging gespeeld worden, maar daar heb'k me precies schromelijk in vergist. |
Ik meen me niet te herinneren dat er in Carat of Extreme ooit platte muziek is gespeeld. :)
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo. :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo. :D |
Ik meen dit gehoord te hebben, toen ik buiten stond aan te schuiven. :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik meen me niet te herinneren dat er in Carat of Extreme ooit platte muziek is gespeeld. :)
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo. :D |
Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op. |
Haha, YDR is tha man :toocool: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
sfeer maakt ge zelf, ge moet daarvoor maar eens bij Andrew Bennett informeren :p :D |
Voor sfeer in Illusion is er idd niet noodzakelijk een bomvolle dansvloer met Dj Jan achter de decks nodig..  |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op. |
YDR is de dj die ik het afgelopen jaar het vaakst aan het werk heb gezien en hij heeft me eigenlijk op geen enkel moment teleurgesteld. Telkens een sterke platenkeuze en strakke overgangen, zelfs op traditionele clubavonden zoals in juli aan de kust (Zillion). Zijn set in de Cherrymoon vorig jaar was ook één van de meest memorabele uit mijn hele clubbingloopbaan.
Het wordt tijd dat jullie zich over de flop in de Versuz heen zetten. ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Alé, dan mss nog een geluk dat ik niet binnen ben geraakt zo te horen... |
fout
twas af :)
En de keet is echt ettelijke keren ontplofd. Zowel beneden als boven. |
|
|
|
|