return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Carat Reunion (25-12-07) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.

Of tegen de mensen die hun een tientje in de hand stoppen. Want respect verdien je toch met geld!
Push2005
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi? Je moet dat natuurlijk voor je eigen beslissen, maar ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Handje bij het binnenkomen, handjecontantje bij het verlaten. Wederzijds respect! Maar dat kent de jeugd blijkbaar niet meer. Je zou dan alleszins toch binnengeraakt zijn en deze onvergetelijke nacht beleefd hebben.

Ja allo; Ik heb overlaatst in La Rocca de portier 2,50 euro gegeven en ik doe da nooit meer; ze incasseren het toch maar zonder enige vorm van appreciatie.
Alsof ze ons beschermen... Ze doen nie liever dan klaarstaan om een pak slaag op iemand te geven. Ik betaal ze nooit meer.

En nee op restaurant geef ik ook geen fooi (tenzij de ober extreem vriendelijk is geweest)

P.s: Ik signaleer hem als nieuwe alias voor X-Tune :p
Config
ah.. ik wist ni da je bij het binnenkomen ook al geld moest geven?
Bij buitengaan ok.. maar bij binnenkomen?
Veel geld geef ik die buitensmijters ook ni meer.. Maar kgeef altijd wel IETS.. tis een gewoonte.
Den Backer
quote:
Originally posted by Config
Veel geld geef ik die buitensmijters ook ni meer.. Maar kgeef altijd wel IETS.. tis een gewoonte.

Bij mij ook...
FenixStyle
quote:
Originally posted by Den Backer
Bij mij ook...

Bij mij krijgen ze 50 cent, maar meer zal ik zelden geven...
Den Backer
quote:
Originally posted by FenixStyle
Bij mij krijgen ze 50 cent, maar meer zal ik zelden geven...

Bij mij valt het te zien hoeveel enkelgeld ik nog heb. Maar altijd max €2.50 toch ook zene. Kan ook evengoed 20 cent zijn.. Dat is ook al gebeurd! :D
pooley
quote:
Originally posted by Progrez
Blijkbaar moet Kevin Jee boven ook een briljante set hebben neergezet.
Kan iemand dit bevestigen? Tracklist?

It was, hij heeft nog tot 9.45 zitten doorspelen met licht aan, het volk wou niet weg.
Dan maar stilgelegd en tvlok begon naar beneden te vertrekken, waar het weer lekker gevuld was.

Tracklist, om zijn tracks te kennen moet g eecht wel goed zijn.
Niet te trancy, lekker diep. Denk paar depeche mode remixes zoals hij ze graag heeft.
BZRK
quote:
Originally posted by Den Backer
Maar altijd max €2.50 toch ook zene.

:eyes:
Da vind ik wel extreem veel geld om zomaar te geven voor niets eigenlijk. Van mij krijgen ze altijd 50 cent en ik vind dat al veel geld.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by BZRK
:eyes:
Da vind ik wel extreem veel geld om zomaar te geven voor niets eigenlijk. Van mij krijgen ze altijd 50 cent en ik vind dat al veel geld.

+1

als ik al iets geef, want dat doe ik dus nog niet eens altijd
Dj Mike Foston
Van verschillende kanten gehoord dat ik één van de vetste feestjes van het jaar heb gemist...
Anderzijds zat ik wel rustig te bakken in Tenerife... :-)

Maar heeft er iemand weet van opgenomen livesets ?

Mercikes

Bertn
Portiers die gn geld vragen zijn illegaal bezig. Als je geld geeft aan een portier maak je dus een inbreuk op de wet. Niet doen dus:o
Bunz
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi?

ge zou verbaasd zijn hoeveel mensen onder de 30 jaar der rondlopen die fooi geven aan obers. Namelijk geen (de enige mense die fooi geve zijn mense die zelf in de horeca werken/hebben gewerkt).
Mààr: het is nie omda ze geen fooi geve da ge er onvriendelijk tegen moet doen. De portiers aan de discotheken kijken kwaad als ge niks geeft bij het buitegaan. Ik geef meestal wel iets (en dan spreek ik niet van 10cent) ma zelfs dan kan er geen vriendelijk knikske vanaf ofzo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement