|
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
japp det stämmer jeremy! :D
Kommer du ner i år också? |
|
|
| Snowave |
| Me undrar om någon kan verkligen beatmixa helt felfritt. tänker typ marco v som kollade på skivan satt den på spelarn och prickade beaten med nålen. rätt utan ens bpm testa sig fram. Är det mäjligt? Får nästan ens en att tänka om allt var playback. HUr mänga djs kör playback på sina set? Eller orka beatmatcha, kör en auto sync istället. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Snowave
Me undrar om någon kan verkligen beatmixa helt felfritt. tänker typ marco v som kollade på skivan satt den på spelarn och prickade beaten med nålen. rätt utan ens bpm testa sig fram. Är det mäjligt? Får nästan ens en att tänka om allt var playback. HUr mänga djs kör playback på sina set? Eller orka beatmatcha, kör en auto sync istället. |
jag misstänker att Oakenfold körde playback under stora delar av 90-talet. jämför hans livesets då ned nu. typ helt olika personer. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Vizay
japp det stämmer jeremy! :D
Kommer du ner i år också? |
Nae, stannar hemma för första gången på 4år faktiskt :)
Trots att jag helt tappat suget för musiken som spelas, så tror jag att jag skulle ha grymt kul iochmed resan och allt men.. sparar pengarna till annat iår :) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag misstänker att Oakenfold körde playback under stora delar av 90-talet. jämför hans livesets då ned nu. typ helt olika personer. |
Ok. Bara studiomixar som verkar vara bra. För mig är det enda som paul oakenfold förknippas med är swordfish och det där han kommer vara om inte han ändrar sina skills. |
|
|
| EsseT |
JAA snart ska vi ner o ha skoj på TE det är ju obligatorisk :) o brukar alltid kicka igång ON TOUR för varje iår
Följ med för ON TOUR för 7:e året irad :D det vill säga inte dåligt av mig =)
Så en extra hälsning till en som fyller år snart GRATTIS till mig själv hihihi :eyes: :eyes: :tongue3 |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by EsseT
JAA snart ska vi ner o ha skoj på TE det är ju obligatorisk :) o brukar alltid kicka igång ON TOUR för varje iår
Följ med för ON TOUR för 7:e året irad :D det vill säga inte dåligt av mig =)
Så en extra hälsning till en som fyller år snart GRATTIS till mig själv hihihi :eyes: :eyes: :tongue3 |
Jepp, sant sant. Grattis i efterskott. |
|
|
| EsseT |
Tjohejsan :) det här ska bli så skoj att jag hoppar runt av glädje redan :)
Men STEVE utan dig på TE *snyft* :) Du måste med Ska mudda in dina öron så att du klarar dig :P
Illa för dig. Får hoppa runt o jag får väl helt enkelt ta över din roll på TE :)
Tillbaka lite i topicen så är det som steve säger Har du tur får du först login till pressområdet och har du ennu mer tur blir det presspass.
Jag har lyckats fått det på Sensation och Mysteryland dock av två skilda personer Nu har har fått tag på en person som jag tror jag kan ha bra kontakt med i forsättningen.
Det är bara o försöka Var öppen och riktig så brukar svaren vara ganska vänliga Ett tips kan vara att skriva att du är från Sverige o att du brukar åka ner till Holland o så :)
NU har jag varit väldigt hjälpsam tycker jag men ju fler svenskar som får lite tur desto roligare :) SEE YOU ON TE |
|
|
| Botol&Cebok |
| sander van doorn will spin its great im also going to this mabye seeing you guys on this party :D |
|
|
| Snowave |
| A just d det börjar närma sig =) nu fyf och jag som känner mig helt oförberedd =P |
|
|
| [SWE]Helios |
| Jag har biljetter =) =D :gsmile: :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Vi har en plats i TC-bussen till salu, avgång från Göteborg!
Det går eventuellt att byta mot en annan avgångshållplats men då får man kolla detta med TC-crew.
Hör av dig på PM om du är intresserad!
Pris, 1600:- (bussresa T&R, inträde till festen) |
|
|
|
|