return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 7)
View this Thread in Original format
mjz
quote:
Originally posted by anuga
Japp :) Förfest på Terminalen ;)


:toocool:
Vizay
En annan drar ju iväg mot arlanda om några timmar, det är kanske lite skadeglatt men satan vad skönt det känns att jag ska flyga ner, tanken på att folk sitter i den där trånga bussen just nu känns ganska skön iom att jag slipper :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
En annan drar ju iväg mot arlanda om några timmar, det är kanske lite skadeglatt men satan vad skönt det känns att jag ska flyga ner, tanken på att folk sitter i den där trånga bussen just nu känns ganska skön iom att jag slipper :D

Haha ja det är kungligt!
Tror det var Klaff jag ringde förra året när jag var på Arlanda och berättade hur bra jag hade sovit i min säng och därpå tog en skön varm dusch!
2 timmar senare ringde jag igen och frågade hur långt dom hade kvar och sa att jag försökte se dem när jag flög förbi!



http://rya.mine.nu/TE06bySteve016.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve017.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve018.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve019.jpg
http://rya.mine.nu/TE06bySteve020.jpg


Vizay
jag är död, helt ing död...

menno de jong är allt jag kan säga just nu....MENNO DE JONG!!!!!
Snowave
quote:
Originally posted by Vizay
jag är död, helt ing död...

menno de jong är allt jag kan säga just nu....MENNO DE JONG!!!!!


Haha håller med Vizay! Menno de jong.
Snowave
Fast joop live med andra snubben var grym bra =)

15min skönt drag. Ska berätta mer om festen sedan. måste sova.
anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h

Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.

Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.

TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare

Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!

See ya all soon, somewhere, sometime...
Snowave
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h

Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.

Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.

TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare

Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!

See ya all soon, somewhere, sometime...


Tack själv simon & Tack fredrik. Var astrevligt att umgås. Får göra om det igen snart. Bortsätt att vi hade problem att hitta till förfesten & blev lurade av holändarn att åka med fel tåg så var det kul som bara den. Lol betalde med 20eur på hemmaplan att åka taxi hem. chaffören var inte kräsen han. =) Vill få tag på sander van doorns & mennodejongs & serge devants playlists från t.e. asap. Recensionen som simon lade upp håller jag med. Måste tillägga
det var respekt till kaveh azizi när hans tabriz inledde utav dj bobina inledde scenen även om jag var på väg därifrån.

Rätta till mig om jag har stavfel eler särskrivning !! Jag är aldeles för okoncentrerad just nu.

Jag har dock inte sovit något sedan jag kom hem ifrån bussen. fick sömn problem så jag sitter nu och väntar in att jag ska somna. Vill dock tacka även viktor, erik, daniel,walter, rocco & hans flickvän, millan & co. TC crew för detta oxå. Detta gäller även alla andra som jag inte kommer ihåg namnen på men kommer ihåg utssendemässigt. =).

Det var allt för nu. vi ses. tjao
[SWE]Helios
Inte bara jag som är lyrisk? =D
Business Class ner i fredags kväll, lax och ostron, följt av tre olika sorters chokladmousse.
Fan vad mäktigt =D

Sen var det ju TE också :P

På toooook för många intryck, min lina såg ut såhär:

Markus Schulz
Joop & Bolier LIVE
Cosmic Gate
Rank1
lite Joop
lite mer Dave202
Johan Gielen

Fy FAAAN vilket drag det var på Hardfloor när Dave spelade =D
Akia
Fick lite bilder från en hollänsk kompis

http://www.id-t.com/experience-even...s-te2007-01.php

ser riktigt häftigt ut!

SMC
quote:
Originally posted by anuga
De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!


Nic Chagalls bootleg/edit antagligen. :)
anuga
quote:
Originally posted by SMC
Nic Chagalls bootleg/edit antagligen. :)

Är en release numera ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement