|
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjenare! jag, min flickvän och två trevliga polare ska ner till holland, vi har en plats över i bilen ner.
Vi kör ner på lördag och hem på söndag. Resan fram och tillbaka kommer kosta runt 2200kr så delar man det på 5 så blir det inte många kronor.. |
|
|
| Snowave |
Ja folk snatr är det knappt en vecka kvar til detta är ni redo känner ni er laddade.
Snowave |
|
|
| [SWE]Helios |
| Flyg för min del... Sjukt dåligt planerat denna gången, måste fixa boende hos kompisar nu i helgen :P |
|
|
| mjz |
Laddat för TE ett bra tag nu :toocool:
Får se om jag kan flytta min avgång till stockholm, TC-folket tar ett bra tag på sig att svara så dom kanske har rätt många liknande frågor just nu. |
|
|
| [SWE]Helios |
| SWETA meetup? :P |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
SWETA meetup? :P |
ja varför inte =) |
|
|
| anuga |
Laddad o har Kameran redo =)
Hoppas bara man inte är seg i bussen, hoppar på i Malmö hoppas jag iallafall. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by anuga
Laddad o har Kameran redo =)
Hoppas bara man inte är seg i bussen, hoppar på i Malmö hoppas jag iallafall. |
Bra då ses vi där om inte i mmalmö så nere i utrecht.
Ciao |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
SWETA meetup? :P |
Klart. Allt över 1 person räknas väl som en meetup ;)
Kamera och öronproppar klara iaf. |
|
|
| [SWE]Helios |
Jag kan inte avgöra om bilden är tagen före eller efter hahaha :P
Nån som vill föreslå mötesplats? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
Jag kan inte avgöra om bilden är tagen före eller efter hahaha :P
Nån som vill föreslå mötesplats? |
Det där är före festen, precis när vi anlänt till Utrecht :)
Tradition att ta ett gruppfoto med TC, så därför passade ju även vi TA-nerds på :p
Tycker att det är ett hyffsat bra ställe att köra ett litet "för meet-up" på så man ser vad det är för stjärnor som är med :toothless
Sen kan man komma överrens om ett nytt meet-up inne på festen om det är önskvärt. |
|
|
|
|