return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjenare! jag, min flickvän och två trevliga polare ska ner till holland, vi har en plats över i bilen ner.

Vi kör ner på lördag och hem på söndag. Resan fram och tillbaka kommer kosta runt 2200kr så delar man det på 5 så blir det inte många kronor..
Snowave
Ja folk snatr är det knappt en vecka kvar til detta är ni redo känner ni er laddade.

Snowave
[SWE]Helios
Flyg för min del... Sjukt dåligt planerat denna gången, måste fixa boende hos kompisar nu i helgen :P
mjz
Laddat för TE ett bra tag nu :toocool:

Får se om jag kan flytta min avgång till stockholm, TC-folket tar ett bra tag på sig att svara så dom kanske har rätt många liknande frågor just nu.
[SWE]Helios
SWETA meetup? :P
Snowave
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
SWETA meetup? :P


ja varför inte =)
anuga
Laddad o har Kameran redo =)

Hoppas bara man inte är seg i bussen, hoppar på i Malmö hoppas jag iallafall.
Snowave
quote:
Originally posted by anuga
Laddad o har Kameran redo =)

Hoppas bara man inte är seg i bussen, hoppar på i Malmö hoppas jag iallafall.


Bra då ses vi där om inte i mmalmö så nere i utrecht.

Ciao
mjz
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
SWETA meetup? :P


Klart. Allt över 1 person räknas väl som en meetup ;)

Kamera och öronproppar klara iaf.
SWE_TRANCE
Klart som fan vi ska ha meet-up :thepirate
På den gamla goda tiden kunde det se ut såhär utanför jaarbeurs :)

http://www.liquidsunset.org/photo/T...4.steve.007.jpg

[SWE]Helios
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Klart som fan vi ska ha meet-up :thepirate
På den gamla goda tiden kunde det se ut såhär utanför jaarbeurs :)

http://www.liquidsunset.org/photo/T...4.steve.007.jpg

Jag kan inte avgöra om bilden är tagen före eller efter hahaha :P

Nån som vill föreslå mötesplats?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Jag kan inte avgöra om bilden är tagen före eller efter hahaha :P

Nån som vill föreslå mötesplats?


Det där är före festen, precis när vi anlänt till Utrecht :)
Tradition att ta ett gruppfoto med TC, så därför passade ju även vi TA-nerds på :p
Tycker att det är ett hyffsat bra ställe att köra ett litet "för meet-up" på så man ser vad det är för stjärnor som är med :toothless
Sen kan man komma överrens om ett nytt meet-up inne på festen om det är önskvärt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement