|
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Damn jag vill också!:whip:
Leon Bolier och Joop ska tydligen köra live på main om det inte redan sagts:) |
Det hoppas man verkligen att de gör =) |
|
|
| [SWE]Helios |
Mmm, ska tydligen stå på Joop's hemsida.
Enligt tidsschemat så spelar han 01.45 till 02.00 på main stage iaf =) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Snowave
Det hoppas man verkligen att de gör =) |
Jodå, enligt Leon själv så ska de köra "semi-live" det vill säga både live framträdande och Dj'ande |
|
|
| SWE_TRANCE |
Time table:
MAIN STAGE
22:00 Phynn
23:15 Sander van Doorn
00:30 Markus Schulz
01:45 Joop live
02:00 Paul Oakenfold
03:15 Cosmic Gate
04:30 Marcel Woods
05:45 Johan Gielen
CLUB STAGE
22:00 Dazzle
23:15 Ron van den Beuken
00:30 Jean
01:45 Rank 1
03:00 Bobina
04:30 Jochen Miller
05:45 Randy Katana
FUTURE STAGE
22:00 Menno de Jong
23:15 Mark Norman
00:30 Serge Devant
02:00 Ronald van Gelderen
03:15 Gareth Emery
04:30 Joop
05:45 Cor Fijneman
HARD STAGE
22:00 Ton TB
23:15 Bas&Ram
00:30 Yves de Ruyter
02:00 Scot Project
03:15 Talla 2XLC
04:45 Dave202 |
|
|
| mjz |
| hmm, börjar närma sig nu, när och var hoppar man på i malmö? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mjz
hmm, börjar närma sig nu, när och var hoppar man på i malmö? |
Antar att du syftar på TC bussen :)
02.00 Malmö/Olleboterminalen |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Antar att du syftar på TC bussen :)
02.00 Malmö/Olleboterminalen |
Japp, och tack! :) |
|
|
| anuga |
| kommer vara vid terminalen i Malmö kl 23 något... *suck* 3 timmars väntan, om inte mer... |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by anuga
kommer vara vid terminalen i Malmö kl 23 något... *suck* 3 timmars väntan, om inte mer... |
samma här, framme 23:15 eller nåt :whip: |
|
|
| anuga |
Tåg
Lund C -> Malmö C
Avg: 22:22 -> Ank: 22:39
Stadsbuss 5B
Malmö C -> Malmö Kroksbäck
Avg: 22:53 -> Ank: 23:11
Stadsbuss 36
Malmö Kroksbäck -> Malmö Ollebo
Avg: 23:11 -> Ank: 23:16 |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by anuga
Tåg
Lund C -> Malmö C
Avg: 22:22 -> Ank: 22:39
Stadsbuss 5B
Malmö C -> Malmö Kroksbäck
Avg: 22:53 -> Ank: 23:11
Stadsbuss 36
Malmö Kroksbäck -> Malmö Ollebo
Avg: 23:11 -> Ank: 23:16 |
23:16 var det ja, tryckte förgäves på senare resor men då blev det klockan 9 på morgonen... men vi lär väl få sällskap där av fler förlorade själar som åkt med skånetrafiken. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
23:16 var det ja, tryckte förgäves på senare resor men då blev det klockan 9 på morgonen... men vi lär väl få sällskap där av fler förlorade själar som åkt med skånetrafiken. |
Japp :) Förfest på Terminalen ;) |
|
|
|
|