return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
ID&T presents Trance Energy 2007 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vizay
av erfarenhet kan man väl konstatera att inne på festen inte kommer fungera, det är helt enkelt för mycket folk :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
av erfarenhet kan man väl konstatera att inne på festen inte kommer fungera, det är helt enkelt för mycket folk :)


True true..Burger King då? :toothless
[SWE]Helios
Det finns inget område inne i jaarbeurs man kan mötas alltså?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Det finns inget område inne i jaarbeurs man kan mötas alltså?


Klart att det finns, men som Vizay påpekade så är "lokalen" otroligt stor och det tar en stund att röra sig bland folkmassorna.
En omöjlighet vore det inte, men med tanke på hur uppslutningen till våra meet-ups brukar vara så blir det nog inte så bra :p
Men visst, diskussionen kan vi väl ta om vi beslutar oss för att ta ett gruppfoto när vi anländer till Utrecht =)
[SWE]Helios
SMS-kontakt funkar väl?
Vizay
Enklare är nog att bara säga att alla TA's drar sig mot den sedvanliga platsen "längst fram lite till höger på dansgolvet" :D

För övrigt, förfest på BK rockar! (men burgarna smakar härskna smörpopcorn:nervous: )





Detta är från 2004, då var det helt okej att dricka på BK. När vi kom dit 2005 så var det helt plötsligt väldigt strängt med att man inte fick ha alkohol eller glasflaskor inne på BK, undrar om vi hade något med saken att göra när vi året innan lämnade allt på ett bord :toothless

[edit]
En bra sak som är värd att tillägga för alla som är förstagångsåkare. Inne i Jaarbeurs så är det lite halvkrångligt att ta sig runt. I vissa gångar mellan dansgolven så är det enkelriktat för att undvika trafikstockning så ta snabbt reda på var man får gå hur så slipper ni irra runt under onödigt lång tid. :)
Jeremy H
Haha, BK-förfesten :p

Hörrö Peter.. Har du Jespers bilder därifrån? Eller kontakt med honom? La ju in mina bilder på hans laptop i bussen, och fick dom aldrig sen :S Kommer inte ihåg vad han heter på TA.. Har inte Gielen-bildserien och grejer heller om du minns den :p
Vizay
Kan se om jag får tag på jesper, kan tänkas att dom grejerna finns kvar.
Jag har iaf några bilder från gielen-serien kvar, ska se om jag kan leta upp dom :D

slänger ut lite andra teasers på en gång ;)




En liten film också när Yoji avslutade 2005, det gick bokstavligt talat inte att stå still pga. allt röj :p (vilket syns på filmen rätt tydligt) ^^
http://vizay.iddx.net/PICT0030.MOV
http://www.youtube.com/watch?v=BzhYa3dzUHM

[edit]
Lade till videon på youtube för de som inte gillar quicktime.
Snowave
är det nån som kommer ha med sig dvd & musik på bussen som förra året? Och en fråga vad gjorde alla av med sina laptops etc värdesaker när de åkte till te förra året? lämnades det kvar på bussen lr????
[SWE]Helios
vad pumpad man blev nu då :crazy:

Nån som har någon koll på hur man lättast får uppleva originalet av The Future, förutom att se Joop då, såklart?

Det känns som det vore fel att missa den, om man säger så :P

Christian Ö.
Damn jag vill också!:whip:

Leon Bolier och Joop ska tydligen köra live på main om det inte redan sagts:)
[SWE]Helios
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Damn jag vill också!:whip:

Leon Bolier och Joop ska tydligen köra live på main om det inte redan sagts:)

The what now!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement