|
Gissa låten
|
View this Thread in Original format
| reveal |
här är ett klipp från en känd låt, vem kommer på vilken det är ;)
lyssna |
|
|
| Aendy |
| Klippet är en sekund långt... är det meningen? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Klippet är en sekund långt... är det meningen? |
jepp... men om ni inte klarar det så får jag väl förlänga det ;) mest att jag själv är rätt bra på att känna igen en låt på såp kort tid att jag tyckte att ett längre skulle vara för lätt ;) |
|
|
| King of Clubs |
| Freefall & Jan Johnston - Skydive :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Freefall & Jan Johnston - Skydive :) |
rätt ;) ännu en som känner igen låtar på ett par sekunder ;)
den som klarade låten lägger upp ny att gissa på :p |
|
|
| King of Clubs |
Skulle jag lätt kunna göra. Det här var kul. :)
Men hur gör man för att "klippa" låtar? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Skulle jag lätt kunna göra. Det här var kul. :)
Men hur gör man för att "klippa" låtar? |
jag gjorde först mp3n till wav (ändrade output till disk writer i winamp) sen klippte jag ut en bit i ljudinspelaren (pallade inte starta nåt mer avancerat ;))
sen gjorde jag om den till mp3 igen |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by reveal
jag gjorde först mp3n till wav (ändrade output till disk writer i winamp) sen klippte jag ut en bit i ljudinspelaren (pallade inte starta nåt mer avancerat ;))
sen gjorde jag om den till mp3 igen |
Okej, jag lyckades mot förmodan med (nästan ;)) allt. Hur gjorde du om den till mp3 igen? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Okej, jag lyckades mot förmodan med (nästan ;)) allt. Hur gjorde du om den till mp3 igen? |
det gör man ju med nåt mp3program såklart ;) jag använder AudioCatalyst |
|
|
| King of Clubs |
Efter lite meck så lyckades jag göra det i ljudinspelaren...
Nu kommer mitt nya problem. Hur lägger jag upp den? Jag har skrivit in sökvägen där det står "Attach file", men den kommer inte upp i inlägget.
Sorry om jag e trög eller nåt :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Efter lite meck så lyckades jag göra det i ljudinspelaren...
Nu kommer mitt nya problem. Hur lägger jag upp den? Jag har skrivit in sökvägen där det står "Attach file", men den kommer inte upp i inlägget.
Sorry om jag e trög eller nåt :) |
Attack File funkar numera bara i Unknown Tracks (iaf vad jag vet, vad säger mindshooter?)
jag lade låten på en server ("hemsidsutrymme") och lade länken i min post |
|
|
| King of Clubs |
| Okej... då är det kört. Sorry, men jag har ingen ftp, hemsida eller liknande.. |
|
|
|
|