return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Gissa låten
View this Thread in Original format
reveal
här är ett klipp från en känd låt, vem kommer på vilken det är ;)

lyssna
Aendy
Klippet är en sekund långt... är det meningen?
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Klippet är en sekund långt... är det meningen?


jepp... men om ni inte klarar det så får jag väl förlänga det ;) mest att jag själv är rätt bra på att känna igen en låt på såp kort tid att jag tyckte att ett längre skulle vara för lätt ;)
King of Clubs
Freefall & Jan Johnston - Skydive :)
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
Freefall & Jan Johnston - Skydive :)


rätt ;) ännu en som känner igen låtar på ett par sekunder ;)

den som klarade låten lägger upp ny att gissa på :p
King of Clubs
Skulle jag lätt kunna göra. Det här var kul. :)

Men hur gör man för att "klippa" låtar?
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
Skulle jag lätt kunna göra. Det här var kul. :)

Men hur gör man för att "klippa" låtar?


jag gjorde först mp3n till wav (ändrade output till disk writer i winamp) sen klippte jag ut en bit i ljudinspelaren (pallade inte starta nåt mer avancerat ;))
sen gjorde jag om den till mp3 igen
King of Clubs
quote:
Originally posted by reveal


jag gjorde först mp3n till wav (ändrade output till disk writer i winamp) sen klippte jag ut en bit i ljudinspelaren (pallade inte starta nåt mer avancerat ;))
sen gjorde jag om den till mp3 igen


Okej, jag lyckades mot förmodan med (nästan ;)) allt. Hur gjorde du om den till mp3 igen?
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs


Okej, jag lyckades mot förmodan med (nästan ;)) allt. Hur gjorde du om den till mp3 igen?


det gör man ju med nåt mp3program såklart ;) jag använder AudioCatalyst
King of Clubs
Efter lite meck så lyckades jag göra det i ljudinspelaren...

Nu kommer mitt nya problem. Hur lägger jag upp den? Jag har skrivit in sökvägen där det står "Attach file", men den kommer inte upp i inlägget.

Sorry om jag e trög eller nåt :)

reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
Efter lite meck så lyckades jag göra det i ljudinspelaren...

Nu kommer mitt nya problem. Hur lägger jag upp den? Jag har skrivit in sökvägen där det står "Attach file", men den kommer inte upp i inlägget.

Sorry om jag e trög eller nåt :)


Attack File funkar numera bara i Unknown Tracks (iaf vad jag vet, vad säger mindshooter?)
jag lade låten på en server ("hemsidsutrymme") och lade länken i min post
King of Clubs
Okej... då är det kört. Sorry, men jag har ingen ftp, hemsida eller liknande..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement