|
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Wat gebeurt er die avond in het tweede zaaltje? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Progrez
Wat gebeurt er die avond in het tweede zaaltje? |
Die hebben we niet afgehuurd (tis zo al duur genoeg :)), we hebben enkel het café en de zaal achteraan, de gehele gelijkvloers dus. |
|
|
| Progrez |
Zonde.
Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer. |
|
|
| Dj Mike Foston |
Moet wel een dag congé nemen ervoor, but normally i'll be there...
Proficiat met de line-up trouwens... :) |
|
|
| Solar1 |
| Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux? ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer. |
..waarin ik bij gebrek aan eigen tracks uit de tijd van weleer mijn laatste nieuwe techtranceprojecten door de luidsprekers zal laten knallen. :p
But seriously, kun je iets meer vertellen mbt de huur, Guy? Ik ben 's benieuwd of het een haalbare locatie zou zijn voor een BeTA Party of zo. Tenzij Jasper al druk bezig is achter de schermen en de info dus al bekend is.. :D |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by Solar1
Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux? ;) |
ja ge kunt hier altijd op de vloer neerleggen !! mits wat herschikking mss gaat da allemaal :D |
|
|
| Bomar |
ik zal me ook nog maar eens laten zien :)
tis voor mij weer veel te lang geleden
en als student in leuven kunt ge dit toch nie missen!!
rollcall
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
..waarin ik bij gebrek aan eigen tracks uit de tijd van weleer mijn laatste nieuwe techtranceprojecten door de luidsprekers zal laten knallen. :p
But seriously, kun je iets meer vertellen mbt de huur, Guy? Ik ben 's benieuwd of het een haalbare locatie zou zijn voor een BeTA Party of zo. Tenzij Jasper al druk bezig is achter de schermen en de info dus al bekend is.. :D |
Kevin, die gegevens mbt de huur hebben we hoor :) Het is 125 + 25 euro voor opkuis per deel. Als je de grote zaal pakt moet je ook het café erbij nemen. Dus je betaalt minstens 300 euro. Met het kleine zaaltje erbij is het dus 450 euro. Het is niet zo goedkoop maar zeker haalbaar. Als je wil stuur ik de gegevens wel is door. |
|
|
| Devilex |
| Zit ook op stage in die periode :rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zit ook op stage in die periode :rolleyes: |
|
|
|
| lost_in_trance |
| waarom een dinsdag? |
|
|
|
|