|
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Xilver
Man toch, heeft Jonas vroeger eens uw chocomelkske gepikt op 't school ofzo? |
Hey knapperd. Ik lust geen chocomelk dus die kans is bijzonder klein.
Het veranderen hoeft niet, Rommi. De bedoeling was de aandacht even op het zinnetje te vestigen. Er zomaar overgaan kon ik niet over mijn hart krijgen. Voor de rest niets op aan te merken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vroeger was alles beter! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vroeger was alles beter! |
Alles komt terug, alles kan beter! :o |
|
|
| TOR |
| Ik moet Greg eigenlijk gelijk geven, vooral omdat Laurent op dezelfde affiche staat. ;) |
|
|
| Push2005 |
A State Of Trance vermelden vóór In Search Of Sunrise dat is natuurlijk ook ketterij :tongue2
Wel een toffe site :) |
|
|
| Margaux |
| zijn er al winnaars bekend van de gratis inkom? Het is al niet meer lang :crazy: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Margaux
zijn er al winnaars bekend van de gratis inkom? Het is al niet meer lang :crazy: |
Zou normaal gezien iets moeten zijn voor vrijdag :)
One week to go :D
Reminder voor wie in vvk wil kopen: €4 per persoon storten op 320-0359211-90 met vermelding van de na(a)m(en) van de aanwezigen. |
|
|
| Solar1 |
| Wat wordt de timetable Vishnu? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Solar1
Wat wordt de timetable Vishnu? |
22u00 - 23u30 Moisture & Garden
23u30 - 01u00 Airwave LIVE
01u00 - 03u00 Jonas Steur
03u00 - 04u00 Rommi
04u00 - 05u00 Matthew
Alle reden dus om er al vanaf 22u te staan :D |
|
|
| Solar1 |
| PRIMA! dit valt dus nog perfect te combineren met een werkdag op woensdag, vermits Airwave voor mij een MUST SEE is :gsmile: |
|
|
| FredNova |
Ik kom dan toch effe hallo zeggen :-)
edit: gratis tickets te winnen op id-t.be ;-) |
|
|
| Push2005 |
| Kheb ns meegedaan :p |
|
|
|
|