return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 6)
View this Thread in Original format
FredNova
quote:
Originally posted by Push2005
Kheb ns meegedaan :p


Gij moogt sowieso ni binnen, uw foto werd doorgegeven aan de security ;-)
Push2005
quote:
Originally posted by FredNova
Gij moogt sowieso ni binnen, uw foto werd doorgegeven aan de security ;-)


Da weetk; en magazines ontvang ik ook al niemeer :toothless
FredNova
quote:
Originally posted by Push2005
Da weetk; en magazines ontvang ik ook al niemeer :toothless


lol

ps: da tweede heb ik niks mee te maken hoor
Synthesia
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1

ik denk dat ik voor dit toch ook zal afkomen

Zeer mooie line-up, daarnet eens gepaseerd in Musiccafe dus weet het nu ook min of meer te vinden :)

Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen :D
Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of,
Kuffdam & Plant - The Dream Makers

die hoor je hier nooit in Belgie
Vishnu
quote:
Originally posted by Synthesia
Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen :D
Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of,
Kuffdam & Plant - The Dream Makers

die hoor je hier nooit in Belgie

Die heb ik niet op CD staan maar misschien heeft Rommi of Matthew die wel bij op plaat :)

(!) Wie nog in presale wil kopen via overschrijving moet dat uiterlijk vandaag afhandelen!
TOR
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR


Luc, je mag je onder mijn rok verstoppen om de security te omzeilen.
Sealand
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR [IMG]

Sealand
Margaux
quote:
Originally posted by Vishnu
Die heb ik niet op CD staan maar misschien heeft Rommi of Matthew die wel bij op plaat :)

(!) Wie nog in presale wil kopen via overschrijving moet dat uiterlijk vandaag afhandelen!


ja als we dan es weten wie er nu gewonnen heeft... anders moet ik da vandaag nog overschrijven!!
Bunz
Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen?
Vishnu
Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T.
Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen:
- Frederik Hendrickx
- Eveliene Eijsermans
- Tom Van Mierlo

quote:
Originally posted by Bunz

Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen?

Uiteraard :) Aan 5 euro.

Margaux
proficiat Eveliene!!!! En dan ga ik nu nog maar vlug de overschrijving doen!
Real
quote:
Originally posted by Vishnu
Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T.
Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen:
- Frederik Hendrickx
- Eveliene Eijsermans
- Tom Van Mierlo


Zut!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement