|
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kheb ns meegedaan :p |
Gij moogt sowieso ni binnen, uw foto werd doorgegeven aan de security ;-) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Gij moogt sowieso ni binnen, uw foto werd doorgegeven aan de security ;-) |
Da weetk; en magazines ontvang ik ook al niemeer :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Da weetk; en magazines ontvang ik ook al niemeer :toothless |
lol
ps: da tweede heb ik niks mee te maken hoor |
|
|
| Synthesia |
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
ik denk dat ik voor dit toch ook zal afkomen
Zeer mooie line-up, daarnet eens gepaseerd in Musiccafe dus weet het nu ook min of meer te vinden :)
Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen :D
Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of,
Kuffdam & Plant - The Dream Makers
die hoor je hier nooit in Belgie |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Btw, Vishnu, of Moisture, mag'k een requestjen doen :D
Nu NRG - Free Fall of Connective, en/of,
Kuffdam & Plant - The Dream Makers
die hoor je hier nooit in Belgie |
Die heb ik niet op CD staan maar misschien heeft Rommi of Matthew die wel bij op plaat :)
(!) Wie nog in presale wil kopen via overschrijving moet dat uiterlijk vandaag afhandelen! |
|
|
| TOR |
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR 
Luc, je mag je onder mijn rok verstoppen om de security te omzeilen. |
|
|
| Sealand |
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Synthesia + 1
TOR [IMG]
Sealand |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Die heb ik niet op CD staan maar misschien heeft Rommi of Matthew die wel bij op plaat :)
(!) Wie nog in presale wil kopen via overschrijving moet dat uiterlijk vandaag afhandelen! |
ja als we dan es weten wie er nu gewonnen heeft... anders moet ik da vandaag nog overschrijven!! |
|
|
| Bunz |
| Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen? |
|
|
| Vishnu |
Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T.
Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen:
- Frederik Hendrickx
- Eveliene Eijsermans
- Tom Van Mierlo
| quote: | Originally posted by Bunz
Kunt ge aan de deur ook nog tickets kopen? |
Uiteraard :) Aan 5 euro. |
|
|
| Margaux |
| proficiat Eveliene!!!! En dan ga ik nu nog maar vlug de overschrijving doen! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Wedstrijd is vandaag afgelopen, de uitslag moet nog worden gepubliceerd op ID&T.
Deze mensen hebben de organisatie het hardst overtuigd om hun naam gratis op de guestlist te krijgen:
- Frederik Hendrickx
- Eveliene Eijsermans
- Tom Van Mierlo |
Zut! |
|
|
|
|