return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Sealand
quote:
Originally posted by Margaux
hangt ervan af wat je in Leuven kent :D
ge moet dus heel de bondgenotenlaan aflopen en dan op het fochplein naar links op de tiensestraat en dan als ge rechts een liggend beeld ziet moet ge die straat in daar is het :)

NIETS :confused:

bedankt voor informatie ;)
christina
quote:
Originally posted by Sealand
NIETS :confused:

bedankt voor informatie ;)

langs de tiensestraat is toch wel een beetje omweg.
dit kan misschien helpen, let op de quick en het politiekantoor en normaal kunt ge het dan vanzelf vinden!

Synthesia
LOL :haha:

Mooi planneke christina :p

Ik heb der zin in :D Laat der maar wat krachtige platen door de speakers knallen
Synthesia
Beetje laat maar als 1 van de dj's dit nog leest, nog een req'je :p

First State - First State :D
Real
Wish I was there. :sadgreen:
Margaux
bijna ready :D
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real
Wish I was there. :sadgreen:

Dikke +1.. :confused:

Hopelijk valt V3 op een datum die ook goed uitkomt voor studenten die niet in Leuven studeren :)

Aan degenen die gaan, have fun!
christina
quote:
Originally posted by FenixStyle
have fun!

WE WILL!:D

we zullen eens stilletjes aan vertrekken se!
TOR
Heerlijk avondje :)
Lolo was echt de held gisteren en kreeg iedereen mee met een mix van emotionele trance en iets steviger electrowerk. Een gevarieerde en uiterst boeiende set, waarin hij tot mijn genoegen ook enkele classics verwerkte. Genieten van begin tot einde :crazy:

Jonas begon vrij sterk (hij opende zowaar met Aril Brikha - Winter :D), maar zwakte in de tweede helft van zijn set mijns inziens wat af. In ieder geval een paar heerlijke momenten ook, waaronder Analog Feel en zijn nieuwste Falling To Pieces.

Daarna ging het tempo omhoog met het betere ASOT-werk en stevige tech-trance op het einde. Aan de ene kant vond ik het jammer dat Moisture & Garden de avond op gang moesten trekken, maar de energie werd na Jonas' set toch hoog gehouden. Geslaagd optreden van Rommi in het bijzonder.

Conclusie: voor herhaling vatbaar :D
O ja, voor ik het vergeet... Splendor blijft :crazy:
Push2005
Zeker en vast een geslaagde avond :)
Helaas kwam er niet zoveel volk opdagen; maar tijdens de sets van L-Vee & Jonas zat het toch gezellig vol en kon de sfeer nog bijzonder goed zitten.µ

Moisture & Garden speelden een heerlijk, doch vrij stevig introsetje. Jullie draaien een vrij gevarieerd aanbod aan energieke trance zodat de set boeiend blijft voor me; zeker die Jin Key was zalig om nog eens live te horen :D Aan enthousiasme ontbrak het alvast ook niet.

L-Vee was idd de man van de avond. Ik had een beetje m'n twijfels voorhand maar die werden al rap weggeblazen. Heerlijk dat er tussen dat nieuw werk af en toe een klassieker gemashed-up zat... Puur kippenvel toen totaal onverwacht de break van Alone In The Dark in Sunday Breaks kwam opduiken :crazy: :crazy: :crazy: Geniaal!
Verder wat leuke electro-klinkende plaatjes afgewisseld met klassiekers zoals Save Me & Revelations remix . Als hij zo draait op Tomorrowland, en het nodige volk voor hem heeft waar hij recht op heeft dan is de tent gegarandeerd te klein :)

edit: Planisphere - So Many Other Ways FTW !!!

Jonas had ik al lang niet meer beziggehoord en was benieuwd om te zien wat hij zou draaien. Winter was alvast een uitstekende keuze om te openen. Helaas heb ik daarna Analog Feel & Another You Another Me gemist door een pitta-intermezzo :( Wat een bommen! Tweede deel van het setje bouwde precies weer een klein beetje af waardoor m'n interesse wel wat verloren ging. Al bij al toch een vrij goede prestatie, ook weer met het nodige enthousiasme en zeer sterk mixwerk :)

Rommi draaide technisch alvast heel goed, mensen die draaien met vinyl wordt zeldzaam vandaag de dag :p. Aan de nodige energie ontbrak het in de set ook zeker niet; maar de platenkeuze was te hitjes/ASOT-achtig naar mij smaak. Weliswaar het betere werk maar het had ietsje origineler gemogen. Torrent & One Tear Away zijn natuurlijk subliem; maar platen als Kiksu & This World Is Watching Me en zelfs Communication leken me nogal ongepast op dat moment. Jammer van de, voor mij, lichtjes gemiste kans. Met de nodige variatie had dit ook een superset kunnen zijn.

Matthew draaide behoorlijk hard en toch ook een beetje random naar mijn gevoel :p. Leuk om die Liquid Overdose remix van The First Rebirth te horen, maar voor de rest vond ik er niet zoveel aan.

Al bij al een zeer geslaagde avond; ik hoop dat er meer zo'n feestjes te doen zijn in België. Proficiat aan de organisatie :)

christina
communication is nooit misplaatst:p

in ieder geval: heel leuk feestje! proficiat!
The_G0dfather
quote:
Originally posted by christina
communication is nooit misplaatst:p

idd, je ijlt Luc :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement