return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by lost_in_trance
waarom een dinsdag?

Ik denk dat dat voor de studenten is. :sadgreen:
Vishnu
quote:
Originally posted by lost_in_trance
waarom een dinsdag?

Vorig jaar hadden we ook al een eerste editie op een dinsdag. Alle 5 de organisatoren waaronder ikzelf zaten toen nog op kot in Leuven. Het idee was oorspronkelijk om heel kleinschalig de Leuvense studenten een kans te geven om in aanraking te komen met het genre, plus het was natuurlijk praktisch gezien voor ons ook heel interessant om het tijdens de week te doen. Dit jaar hebben we al 2 headliners, en zitten er nog maar 2 van de 5 op kot in Leuven, maar het concept blijft eigenlijk onveranderd: een alternatief voor de grijsgedraaide TD-muziek aanbieden aan de studenten en in de mate van het mogelijke de vooroordelen tov trance uitwissen.
Tis idd minder evident voor de niet-studenten om dan af te komen tijdens een weekdag, maar de echte niet-schoolplichtige liefhebbers die de luxe hebben om een (halve) dag verlof te nemen de dag erna, moeten het zeker kunnen opbrengen om ook af te zakken, als ze dat echt willen. I would :)
lost_in_trance
rollcall

push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Rommi
Blij te zien dat er al heel wat positieve reacties zijn!
En om nog maar eens te benadrukken waarom het op een dinsdag is; het was van in het begin idd de bedoeling geweest om een studenten-trance-feestje te geven, zoals Vishnu reeds wist te zeggen, om afwisseling aan te bieden van de standaard TD-d&b-'electro' feestjes die hier aan de lopende band gegeven worden. En ook omdat we natuurlijk een volle zaal moeten zien te verkrijgen, en in Leuven connecties genoeg die we kunnen overtuigen om op een dinsdagavond binnen te vallen ;)

In elk geval, ik kijk er geweldig naar uit, ik hoop jullie allemaal daar te zien op de 27e maart!

Cheers!
whielie
vergeet niet de site ne keer te bekijken en iets achter te laten in ons guestbook!
Progrez
Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven?
whielie
uhm, een samenwerking van de affexion crew denk ik, waarom? staan er fouten in ofzo?
Progrez
Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.
Vishnu
quote:
Originally posted by Progrez
Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.

Eigenlijk wel ja, die eer komt in feite enkel Luc Adriaenssens toe :p
Xilver
quote:
Originally posted by Progrez
Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.


Man toch, heeft Jonas vroeger eens uw chocomelkske gepikt op 't school ofzo?

Push2005
quote:
Originally posted by Vishnu
Eigenlijk wel ja, die eer komt in feite enkel Luc Adriaenssens toe :p


Ge kunt me idd geen eer genoeg geven
Rommi
quote:
Originally posted by Progrez
Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven?
Ik heb die "geschreven" (lees; eerder vertaald van de website van beide heren ;) )
en ja, we moeten toch reclame maken voor onze winkel zeker! Ik kan toch nogal moeilijk erbij gaan schrijven "sommigen vinden hem top, anderen dan weer helemaal niet". Zou maar plattekes overkomen he !! :D
Maar als het u blij kan maken, zal ik morgen zodra ik de kans heb het anders verwoorden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement