return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07 (pg. 8)
View this Thread in Original format
FenixStyle
Hoe zit het eigenlijk qua parkeermogelijkheden daar?
Vishnu
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hoe zit het eigenlijk qua parkeermogelijkheden daar?

Aan het Musicafé is alvast geen parking, meer zelfs, door de Muntstraat kunt ge niet eens met uw auto rijden :D Ik zou de raad geven om Leuven centrum binnen te rijden (binnen de kleine ring) en te zoeken naar zowat de eerste beste parkeerplaats (vaak met parkeerschijf) die ge nog vindt. Dat is niet altijd even evident maar anderzijds is Leuven heel compact en eens binnen de ring is het Musicafé makkelijk te voet te bereiken. Er zullen overal studenten genoeg rondlopen om u vervolgens de weg naar Musicafé te wijzen :)
Moest ge toch nergens een plaats vinden, kunt ge op de Bodard parking gaan staan, net aan de buitenzijde van de kleine ring thv het sportkot.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
Nog een klein requestje: Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix) :crazy:


Net gehoord, en inderdaad een heerlijke energieke plaat :crazy:
Sealand
quote:
Originally posted by TOR
Allez jong, zo veel energie :)
Airbase is één van de weinige producers die nog melodic trance pur sang maakt, en ik ben hem daar heel dankbaar voor.



heb niets tegen Airbase, trouwens vind hem ook goed hoor, maar het track zelf, dat melodie :confused:

mijn request is System F - Insolation (Ferry Corstens Flashover mix):crazy:
Rommi
Allereerst proficiat aan de winnaars :)

Dan, ivm die requestjes;
die Nu Nrg - Free Fall heb ik jammerlijk genoeg ook niet :(

Dave 202 - Torrent zal ik zowiezo al draaien, DUH! :D Wat een heerlijk zweef schijfke!

En Airbase denk ik toch ook wel zeker en vast er door te jagen, maar ik dacht eerder aan One Tear Away.. ik hoop dat dit jullie ook kan behagen. Maar ja, ik kan natuurlijk nog altijd van gedacht veranderen ;)

In elk geval, tot morgenavond!!!
Margaux
euhm is die betaling van de vrijdag nog aangekomen want normaal kreeg ik dan ne mail zeker :confused:
Real
quote:
Originally posted by Margaux
euhm is die betaling van de vrijdag nog aangekomen want normaal kreeg ik dan ne mail zeker :confused:

Dat kan twee (en af en toe zelfs drie) werkdagen duren...
Margaux
hhmm das wel minder natuurlijk :sadgreen:
Vishnu
quote:
Originally posted by Margaux
hhmm das wel minder natuurlijk :sadgreen:

Don't panic, Rommi zal da sewes nog wel checken, en mócht het niet binnengekomen zijn, betaalt ge gewoon 4 euro aan de kassa en storten we u die 4 euro terug zodra we ze ontvangen hebben ;)
Margaux
quote:
Originally posted by Vishnu
Don't panic, Rommi zal da sewes nog wel checken, en mócht het niet binnengekomen zijn, betaalt ge gewoon 4 euro aan de kassa en storten we u die 4 euro terug zodra we ze ontvangen hebben ;)


owkay thx :)

Sealand
als ik met de trein kom, is het gemakkelijk om Musicafé te vinden?
Margaux
quote:
Originally posted by Sealand
als ik met de trein kom, is het gemakkelijk om Musicafé te vinden?


hangt ervan af wat je in Leuven kent :D
ge moet dus heel de bondgenotenlaan aflopen en dan op het fochplein naar links op de tiensestraat en dan als ge rechts een liggend beeld ziet moet ge die straat in daar is het :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement