|
Ferry Corsten 1 maj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trancefella |
jag drog bara ett skämt om att Gorgeous skulle skit eller av någon sämre kvalitet pga. jag inte har möjlighet av att vara med, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som känner sig träffade/sårade/berörda eller annat.
Sipowitz; jag skulle åka dit ifall jag inte var så jävla liten... suger pung o va under 18 :mad:
ärligt talat, så håller jag med Aendy och andra, att stämningen måste kunna byggas till en omänsklig nivå. ARGH! :mad: ja vill dit!! :whip: |
|
|
| doter |
AaajjjjjT!
Gorgeous knäkker! |
|
|
| doter |
AaajjjjjT!
Gorgeous knäkker!
Ja har nog en liten möjlighet å åka dit m ett par människor, men grejen e den att ja jobbar heltid å festen e på en Torsdag i Köpenhamn!!! |
|
|
| reveal |
onsdag till torsdag så att säga
och onsdagen är ju 1 maj, så då är man ledig (och fyller år :D) |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by reveal
onsdag till torsdag så att säga
och onsdagen är ju 1 maj, så då är man ledig (och fyller år :D) |
trevligt! Grattis i förskott!! :) :)
vad önskar du dig då?? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by doter
AaajjjjjT!
Gorgeous knäkker! | Jag håller med där... iof jag var där för länge sen och stället såg anorlunda ut men jag var där då med kompisar som är lite smått alergiska mot sån underbar musik vi älskar, då var det iof inte enbart trance/techno... men kompisarna gilla stället som fan.
Va trist det är med närmsta polare som bara gillar NRJ hits och gammla klassiker.... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag håller med där... iof jag var där för länge sen och stället såg anorlunda ut men jag var där då med kompisar som är lite smått alergiska mot sån underbar musik vi älskar, då var det iof inte enbart trance/techno... men kompisarna gilla stället som fan.
Va trist det är med närmsta polare som bara gillar NRJ hits och gammla klassiker.... |
Det är sant...Gorgeous knäcker.......
Och det är mycket tråkigt att närmsta polarna oftast lyssnar på NRJ å gamla klassiker....Typ 80 tals mixen på Megapol :D :D :D :D |
|
|
| sipowitz |
[QUOTE]Originally posted by Trancefella
jag drog bara ett skämt om att Gorgeous skulle skit eller av någon sämre kvalitet pga. jag inte har möjlighet av att vara med, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som känner sig träffade/sårade/berörda eller annat.
Sipowitz; jag skulle åka dit ifall jag inte var så jävla liten... suger pung o va under 18 :mad:
---
Lugnt :-)
Men du, jag har aldrig sett att det kollat leg på någon som går in där... Mmm kanske dumt att chansa, men är du ändå nere i malmötrakten nån gång så tycker jag helt klart du ska chansa på att åka över till köpenhamn..
mvh. Martin Eriksson |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by doter
AaajjjjjT!
Gorgeous knäkker!
Ja har nog en liten möjlighet å åka dit m ett par människor, men grejen e den att ja jobbar heltid å festen e på en Torsdag i Köpenhamn!!! |
Det är lugnt! Det ordnar sig ändå... jag har varit nere på gorgeous ett antal gånger och sen tagit morgontåget direkt till jobbet... okej, blir kanske lite jobbigt vid 14-15 tiden på eftermiddagen sen, men det är klart värt det!
mvh. Martin |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Det är lugnt! Det ordnar sig ändå... jag har varit nere på gorgeous ett antal gånger och sen tagit morgontåget direkt till jobbet... okej, blir kanske lite jobbigt vid 14-15 tiden på eftermiddagen sen, men det är klart värt det!
mvh. Martin |
Menar du att ja skulle hinna till STHLM på Fredag morgon kl 8 då lr?
Tror inte jag =( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by doter
Menar du att ja skulle hinna till STHLM på Fredag morgon kl 8 då lr?
Tror inte jag =( |
Tror jag =)
det slutar ju på torsdag ;) |
|
|
| mindshooter |
| Fan hade det varit under 18 års gräns hade jag förmodligen kunnat fixa gratis resa för alla Stockholmare + eventuellt folk man kan plocka på vägen hela vägen ner och tebax!......doh! |
|
|
|
|