return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Ferry Corsten 1 maj (pg. 7)
View this Thread in Original format
Vitryss
Ska bli jäkligt skoj.... =)

Får gärna skicka en karta till mig Sipowitz, PM:a?

Christiania/Gorgeous

Grrrreat, ;)
Trancefella
tänk ifall han spelar Gouryella - Ligaya!!!!!!!!!! :whip: :whip:
sipowitz
[QUOTE]Originally posted by Vitryss
Ska bli jäkligt skoj.... =)

Får gärna skicka en karta till mig Sipowitz, PM:a?

Christiania/Gorgeous

Grrrreat, ;) [/QUOTE

Tjenare!

Bifogat en karta på hur man går mellan nörreport och gorgeous!

Förresten, vet iofs inte om jag missförstod något.. men gorgeous ligger inte på christiania...

Det kommer rocka på Onsdag!
Vitryss
*lol*

Nej nej nej....ska till Christiania OCKSÅ, när jag ändå är i Köpenhamn ett tag... *skratt*

;)
reveal
var är kartan? jag vill också ha den :)
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
var är kartan? jag vill också ha den :)


Tjenare!

Den finns i mitt förra inlägg, pm'a om den inte fungerar så får jag försöka fixa det!

mvh. Martin
Vitryss
Jahapp, tåget går om 11h...

Det här ska bli jävligt nice, =)

Ferry, here I come... :) ::D :cool: :p :eek: :toothless :clown: :stongue:
reveal
11h??? är du en hel dag för tidig eller?
reveal
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH ;);););););)
då har man sina biljetter i handen
känner att jag kommer att fira min födelsedag på absolut bästa sätt ;)
Ravesquad
Det ville sig inte för mig denna gång:( men hoppas verkligen ni får en sån fet jävla fest alla ni som ska dit!!!!

sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH ;);););););)
då har man sina biljetter i handen
känner att jag kommer att fira min födelsedag på absolut bästa sätt ;)


Gött ju!

Okej, alla ni som ska ni ner ditt, inklusive mig då, ska vi göra slag i saken och bestämma en träff nere på klubben?

Jag föreslår att vi tar det efter Ferry Corsten, för då brukar publiken enligt min erfarenhet mattas av lite grann! (lättare att hitta...)

Schedule för dagen ser ut som följande:
22.00 - 00.00 Splint
00.00 - 02.00 Ferry Corsten
02.00 - 04.00 LP Stövring
04.00 - 06.00 CK Feltman

Förresten jag råder alla att stannar kvar till Ck feltman... han är min personliga favorit, rockar något så otroligt!

Möte kl. 03.00 vid Garderoben kanske?

mvh. Martin Eriksson
reveal
visst, möte kl 3 vid garderoben... hur ser ni ut? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement