return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Ferry Corsten 1 maj (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
meeeeeeeeeeeen


FIXA ÄNDÅ :D:D:D:D:D:D

kanske inte är 18-årsgräns? låna din brorsas leg (om ni är lika) ? nånting!?! ;)
doter
Hur kan du fixa gratis???

FIXA =)))))

Ja skulle aldrig hinna tillbaka till STHLM till Fredag kl 8 på morgonen!
Den slutar ju vid 4 på natten, å d e endast 4 h tills ja börjar då!
tänk om =)
reveal
quote:
Originally posted by doter
Ja skulle aldrig hinna tillbaka till STHLM till Fredag kl 8 på morgonen!
Den slutar ju vid 4 på natten, å d e endast 4 h tills ja börjar då!
tänk om =)



jag tänker och tänker om igen

det är alltså ONSDAGEN den 1 maj, dvs det slutar kanske TORSDAG morgon... du har således ÖVER ETT DYGN att ta dig till sthlm... klarar du det? :p
Vitryss
Jahapp, tänker dra med mig lillbrorsan som precis fyllde 18 till Köpenhamn den 1:a.

Gäller att öppna hans post-18 liv starkt, ;)

SJ tar ungerfär 750:- för t/r biljett, plus 240:- för Gorgeous biljett. Tror ni det är nödvändigt att tjacka biljett innan?

Skåningar som har tips på bra, billigt och centralt boende Köpenhamn?
Beamish
finns en hel klase med vandrarhem där nere och det är ju inte direkt högsäsong än så... borde inte vara nåra problem
Vizay
säger som flera andra innan mig....suger å inte va 18....dock bara ett år kvar *härda* :/
doter
quote:
Originally posted by reveal



jag tänker och tänker om igen

det är alltså ONSDAGEN den 1 maj, dvs det slutar kanske TORSDAG morgon... du har således ÖVER ETT DYGN att ta dig till sthlm... klarar du det? :p


Fan ja blanda ju ihop dagarna!

Spelar ingen roll iaf, för ja jobbar ju på Torsdagen dessutom! =(

Vilka e säkra på att dra dit?
mindshooter
Hmmm har ingen bror som jag kan låna leg av tyvärr :(
Det är så här....

Far min extraknäcker som busschaffis...
Han sa till mig häromveckan att man som chaffis kan få ta ner Bussar som behöver renoveras långt ner i sverige....minns inte staden.... *dum* iaf den stad som man kan ta båt till köpenhamn ifrån...
Om man vill, sa han, så får man fylla bussen med folk. Skiter dom i.
Och sen får man hämta en redan renoverad buss att köra hem med. Så sa han att om jag vill är det bara att ta med mig polare osv osv så drar vi ner osså kan man ta båten över till köpenhman. Jag har inte pratat mer med honom om det... Datumet kanske inte alls funkar osv osv.... Bara en tanke.....
reveal
du kan ju kolla om det går? snälla :)
doter
D skulle va sååå jävlaaaa schysst asså!
Tänk er en buss m en massa TA's på väg till Gourgeous!

Skulle lätt åka då! Utan problem!

:stongue:

mindshooter
Mmmm men frågan återstår....Känns inte så intressant för mig att åka ner om jag inte kommer in :( Man kan juh chansa men det är inte värt det...måste skolka och ....
reveal
kanske ordna en resa till MayDay? är det nån här som funderar på att dra dit? jag funderar...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement