return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Ferry Corsten 1 maj (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vitryss
Skulle juh vara tufft att träffas innan... :)

Tog exakt 3 dagar för biljetterna att komma, så ni hinner beställa. Blev dock ganska dyrt med alla pålägg för utländskt kredit osv.

Nu jagar jag hotell i Köpenhamn. Halvjobbigt att få hyfsat billigt med toalett och dusch i rummen. Pallar inte att ha det i korridoren...hua, ;)
Amnezia
quote:
Originally posted by doter
AaajjjjjT!

Gorgeous knäkker!

Ja har nog en liten möjlighet å åka dit m ett par människor, men grejen e den att ja jobbar heltid å festen e på en Torsdag i Köpenhamn!!!


en torsdag??? damn..då e d ju helskört.eftersom man har skolan å skit..corsten får vänta till sommaren.....;)

//Nezia
reveal
ska detta också dö ut i sanden?

många som säger att de är sugna, men ingen verkar "orka" se ferry corsten :conf:
Vitryss
Vadå... JAG ska dit iaf... har betalat allt...

Räknas inte jag eller? ;)
x-dream
Som sagt jag är inte klar ännu....Väntar på en polare som ska bestämma sig....
sipowitz
quote:
Originally posted by x-dream
Som sagt jag är inte klar ännu....Väntar på en polare som ska bestämma sig....


Jag ska ditt, fick biljetterna igår!

Ojoj, första gången jag var på gorgeous var när dj tieto var där, villllkkkett helt otroligt röj alltså, 5 eller 6 stycken barer!!
Iofs köpte jag bara vatten men ändå... =)
reveal
jag ska dit med 2 polare, men jag har inte beställt biljetter ännu, så jag tror att det får bli att köa

vid vilken tid bör man vara på plats för att komma in?
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
jag ska dit med 2 polare, men jag har inte beställt biljetter ännu, så jag tror att det får bli att köa

vid vilken tid bör man vara på plats för att komma in?


Ja du reveal vet inte...Men när jag var på Tiesto när han var där så ställde vi oss i kön typ vid 2100 och kom in utan problem...

Men det är ju inte så lätt att veta om det är många biljetter som är bokade....Man får väl chansa om man tar sig dit....
x-dream
:whip: :whip: :whip: Ser ut som att jag får strunta i detta....Mina polare skiter i det.....

Det är ju dom som hade tänkt köra dit ner.....utan dom blir det ju inte så lätt för mig.....:( :( :(
reveal
quote:
Originally posted by x-dream
:whip: :whip: :whip: Ser ut som att jag får strunta i detta....Mina polare skiter i det.....

Det är ju dom som hade tänkt köra dit ner.....utan dom blir det ju inte så lätt för mig.....:( :( :(


ta dig till lund och häng på mig ;)


viktig fråga 1: hur hittar man dit?
viktig fråga 2: när öppnar dom?
viktig fråga 3: om man ser till att vara där vid 20-21-tiden, kommer man "säkert" in då?
viktig fråga 4: ska vi ses innan? (ni som ska dit alltså)

sipowitz
quote:
Originally posted by reveal


ta dig till lund och häng på mig ;)


viktig fråga 1: hur hittar man dit?
viktig fråga 2: när öppnar dom?
viktig fråga 3: om man ser till att vara där vid 20-21-tiden, kommer man "säkert" in då?
viktig fråga 4: ska vi ses innan? (ni som ska dit alltså)


Ojoj! På Onsdag smäller det!!!!!!

Gorgeous rockar alltid, men denna gången kommer det bli otroligt!

/me tanka hem allt med ferry jag hittar och förbereder...

1, Två valmöjligheter har du (jag antar att du tar tåget.. det är enklast)

x antingen så åker du förbi köpenhamn huvudbanegård och hoppar
av på station norreport, därifrån går du 5 minuter, jag kan skicka en karta om du vill.

x eller så hoppar du av på huvudbanegård (centralen alltså) och tar
en taxi till norregade där Gorgeous ligger. Taxi'n brukar kosta 35 dkr ungefär så inte så farligt.

2, Har för mig det är klockan 22, ska kolla innan jag sticker iallafall :) I vanliga fall brukar jag vara nere där till 23 men nu när det blir riktigt mycket folk så ska jag vara där till 21.30 (jag har förköpt biljett iofs ändå men..)

3, Tipset är att boka en biljett på billetnet.dk, biljetten kan du se hämta ut på julius biljettservice här i Sverige!

4, Det tycker jag!

mvh. Martin Eriksson
Trancefella
ÅH! ERA RÖTOR!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement