|
Ferry Corsten 1 maj (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Får ta en funderare till på detta.....Skulle va mycket trevligt att ta sig dit ner igen iaf....Kostar ju inte så mycket....Så pengar är ju inget problem i detta fall.... |
|
|
| Vitryss |
Jag tänker boka biljett iaf...
Tänk om man skulle ha så sketen otur att de vägrar släppa in en... terror, :( |
|
|
| Vitryss |
Bokat å klart! Bara boende biten kvar...
Egentligen bara en fråga nu, med eller utan E?
Hmm... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Bokat å klart! Bara boende biten kvar...
Egentligen bara en fråga nu, med eller utan E?
Hmm... |
var och hur bokade du? kanske lika bra att boka...
enligt mig: utan E |
|
|
| Trance Christer |
| jag hänger antagligen med ... helt klart utan E .. tror inte du behöver det när ferry corsten spelar :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Trance Christer
jag hänger antagligen med ... helt klart utan E .. tror inte du behöver det när ferry corsten spelar :) |
Okej hur ska du ta dig dit ner eller? |
|
|
| Vitryss |
Tåg ner, t/r 720:-
Biljetterna till Corsten blev svindyra med alla satans pålägg för frakt och valutaomvanding bla bla.
Beställde från BilletNet
Men i Danmark är det juh lagligt att vara påverkad, ingen risk att stöta ihop med RövKnullarna..
Jaja, lillebrorsan är ändå med, kanske är bäst utan...
Förresten, har ni koll på hur centralt Gorgeous ligger? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Förresten, har ni koll på hur centralt Gorgeous ligger? |
Så centralt det kan bli, ligger på en tvärgata mot Ströget. tar typ fem minuter att gå från centralstationen. |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by Vitryss Biljetterna till Corsten blev svindyra med alla satans pålägg för frakt och valutaomvanding bla bla. |
exakt hur mkt kostade dom? ...är ju intressant... |
|
|
| Vitryss |
420:- för två stycken, alltså inklusive frakt å så...
Men men, förköp till Cream kostar väl 200 eller nåt, och jag tror jag kommer ha roligare på Gorgeous.
Ska bli nice att komma ner till Köpenhamn igen, var extremt länge sedan man var där juh..
Någon annan som spikat att de ska dit? |
|
|
| reveal |
| hur länge tog det för dig att få biljetterna? jag menar, är det fortfarande idé att beställa (dvs man hinner få hem dom) eller ska man satsa på att köa? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
hur länge tog det för dig att få biljetterna? jag menar, är det fortfarande idé att beställa (dvs man hinner få hem dom) eller ska man satsa på att köa? |
I second that....det är ju 50/50 att jag ska åka....Dom som jag kanske ska åka med vet ju inte om dom vill åka ännu....
Btw...Skulle ju vara trevligt om man kunde träffas innan eller utanför.... |
|
|
|
|