return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Ferry Corsten 1 maj (pg. 8)
View this Thread in Original format
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
visst, möte kl 3 vid garderoben... hur ser ni ut? ;)


Så här ser jag ut! :-)



Och du?

mvh. Martin E
Ravesquad
Jaha det sög väl kan jag tänka;)
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
Jaha det sög väl kan jag tänka;)


där har du fel ;)

riktigt fett, fint sätt att fira födelsedagen på :D som extra bonus så fick han signera min biljett också

träffade sipowitz, riktigt trevlig kille
x-dream
quote:
Originally posted by reveal


där har du fel ;)

riktigt fett, fint sätt att fira födelsedagen på :D som extra bonus så fick han signera min biljett också

träffade sipowitz, riktigt trevlig kille


Me very very avis här.....Kan man få ett smakprov av vad han lira för något?
Vitryss
FY FAN VAD KUL JAG HADE!

Brorsan och jag hade det nåt enormt jävla askul, var fan det bästa jag gjort på länge!

Ferry var lite sen men han köre mer än två timmar. Körde en hel del gamla godingar, Tenschi, Gouryella, Out of the Blue...

Om man ska vara liiiite kritiskt tycker jag väl att i slutet av hans set mattades det av lite, första 1.5h var helt ing wonderful.

Å så hann man med ett besök i Christiania...vilken upplevelse, de bara sålde, HELT ÖPPET! :p
reveal
...avslutade med Exhale

var det någon som hann uppfatta vad som stod på skivan som han höll upp och visade publiken? jag kunde inte se, men det borde väl ha varit nåt speciellt, annars skulle han ju inte visat upp den
Trancefella
Gouryella - ligaya? :)

lät som om de var skitkul! nån som hade kamera?
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal


där har du fel ;)

riktigt fett, fint sätt att fira födelsedagen på :D som extra bonus så fick han signera min biljett också

träffade sipowitz, riktigt trevlig kille


Tjenare!

Såja! Sov till 14 sen drog jag till jobbet och jobbat till nästan precis nu.... sitter och väntar på tåget tillbaka till Hässleholm så passar ju bra att skriva lite på tranceaddict så länge :-)

Jag säger samma sak! Och det förhöjer stämningen när man känner lite folk på ställena man åker till! Iofs märkte jag att danskarna började hälsa på mig nu också *smile*.

Haha faen va nära det var att vi hade åkt tillbaka till köpenhamn *skratta*... Intution måste det ha varit..

Och för alla er andra som missade denna kvällen, ajajajajaj, det här påminner nog om när vissa istället för att kolla på första månlandningen på tv, gick och spelade innebandy istället? *le* =)
(editerar att jag inte var med när månlandningen hände om ni fick för er det... det lätt så på meningen kom jag på nämligen ;-)

Kul att se så mycket svenskar där förresten, hälften av de på dansgolvet såg ju ut att vara svenskar när man kollade på hur många som hurrade när feltman frågade :-)
reveal
hahaha, ja fan va illa det hade varit om vi tog tåget tillbaka ;)

själv sov jag till halv 4, och jag lyckades även fixa min lab som jag hade idag, inte illa...

då räknar vi med stor uppslutning när Judge Jules kommer nästa månad? :D
x-dream
quote:
Originally posted by reveal

då räknar vi med stor uppslutning när Judge Jules kommer nästa månad? :D


Kommer Judge Jules igen?

sipowitz
quote:
Originally posted by x-dream


Kommer Judge Jules igen?



JAJAMENSAN!

CK Feltman släppte det igår!

Var lite osäker på datumet... om det var juni eller juli men efter att kollat i kalender så kan jag nog vara säker!

5 Juni kommer Judge Jules til Gorgeous igen!!!!

Jules som förra gången på Gorgeous fullständigt dödade
all konkurrens =)
x-dream
Det var trevligt att höra....Det kanske man skulle åka på då da....Var ju ett tag sen man var där....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement