return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Zomervakantie??
View this Thread in Original format
Robvef
Nou, waar gaan jullie feesten in de zomer?? Ikzelf ga naar El Arenal op Mallorca (25 juli t/m 8 aug)

En vooral als je ergens geweest ben, waarvan je denkt die tent moet je bezoeken. Posten maar.
Akira
het word waarschijnlijk IBIZA voor 8 dagen...
en nog 1x in zuid spanje en in marebella ofzo dus in totaal 3x spanje :)
Robvef
Doe je het toch iets beter dan mij!!!
tango
Ik ga dit jaar ook naar Mallorca, in de periode van 11 juli tot 26 juli. We waren te laat met boeken en alleen die datum was er nog voor 9 personen. Naar El Arenal offcourse.

De afgelopen 2 jaar ben ik naar salou geweest, echt helemaal toppie daar. Ik heb het na 2 jaar alleen wel gezien. Als er mensen naar Salou gaan, moet je abosuluut effe langs PACHA gaan. Ik ben daar naar Tiesto, Jean, Macc Zimms, en erg genoeg ook dj jurgen geweest(die was echt verschrikkelijk). Het is echt de strakste tent met het hardste geluid waar ik ooit geweest ben. Echt werelds (vooral met tiesto).

Verder is snoepy's wel geinig (veel mooie vrouwen). En in Flashback ben ik 2X naar marco v geweest. Toen was ie nog niet zo bekend en was ie meer "dj jean" style. Was wel lachen.

groeten,
TNG
MiStRaL
Ik ga waarschijnlijk eerst een week of twee naar Finland. Beetje surfen, zeilen, waterskieen en andere "sporten" beoefenen (heb begrepen dat finse vrouwtjes errug aantrekkelijk zijn :) )

Daarna nog een weekje spanje o.i.d. of als het geld op is naar Texel, maar dat zie ik dan wel weer...
Ding Chavez
Ik ga naar turkije en om precies te zijn naar Bodrum, naar de Halikarnassos dus :D
Is er iemand die daar weleens is geweest, en zou die mij dan ff kunnen vertellen wat de beste tenten zijn??? Niemand die ik ken is namelijk ooit in Turkije geweest :)
Henkie_henk
IK ga lekker last minutten.. het zal wel weer Spanje worden.. Ik heb ook zon vermoeden dat ik maar 2 keer ga deze zomervakantie..
TranceFool
Das toevallig, wou hier net een thread over starten. Ig namelijk naar Lloret. Heeft iemand nog tips van lloret waar je zeker naar toe moet gaan??????
JdDark
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik ga naar turkije en om precies te zijn naar Bodrum, naar de Halikarnassos dus :D
Is er iemand die daar weleens is geweest, en zou die mij dan ff kunnen vertellen wat de beste tenten zijn??? Niemand die ik ken is namelijk ooit in Turkije geweest :)

Mijn broer is geweest, als ik hem eens zie zal ik het hem vragen, is wel geen TA maar kan toch wel goede muziek van slechte onderscheiden
Blik
Kga naar Salou, word zeker tof, de Pacha dus, kzou het onthouden:D

djiwan
We gaan met onze groep vrienden helemaal los op Terschelling

lekker zuipen en naar de braskoer :-)

HAVE FUN
djiwan
Toen ik in Lloret was ging ik naar een Nederlandse discotheek daar --> De Moef Gaga (van de muziek weet ik niet veel meer, ik weet alleen nog dat het heel gezellig was en dat de drankjes er goed in gingen :-)

HAVE FUN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement