|
Zomervakantie?? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
| Godvr, allemaal net voor of net na de periode dat ik 'r zit... Dikke .. (okee, 't is jurgen maar, maar dat zou nog altijd beter dan nix zijn) |
|
|
| Miss Proximus |
ik ga niet op vakantie dit jaar.....:( :( :(
wat een loser ben ik hè?
mijn vakantie zal waarschijnlijk uit véééééél feestjes bestaan (love parade is eigenlijk ook een beetje vakantie!) en dan gewoon in de winter 2002 maar weer skiën ofzo, of herfstvakantie in een hotelletje ergens...
mijn vriend werkt bij een restaurant als bedijfsleider en we kunnen dus gewoon écht niet samen weg deze zomer, jammer hè?
maar als ik die poll zo zie, wil ik eigenlijk wel naar Frankrijk (lekker rustig zo te zien hahaha LOL) :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
maar als ik die poll zo zie, wil ik eigenlijk wel naar Frankrijk (lekker rustig zo te zien hahaha LOL) :D |
LoL --> en jij houdt van rustig!!! Waarom geloof ik dat niet ;) ;) |
|
|
| Remy D |
| Zoals het er nu uitziet ga ik waarschijnlijk last-minute naar Spanje en heel misschien in oktober een weekie naar Egypte en in december een paar dagen naar London. Maar dat is afwachten. Mijn week skieen is dit jaar iedergeval al niet doorgegaan... :( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zoals het er nu uitziet ga ik waarschijnlijk last-minute naar Spanje en heel misschien in oktober een weekie naar Egypte en in december een paar dagen naar London. Maar dat is afwachten. Mijn week skieen is dit jaar iedergeval al niet doorgegaan... :( |
Je bent niet de enige. Kon dit jaar door geld- en tijdgebrek ook niet. :confused: :confused: |
|
|
| magrec |
IK GA NIET
hehe voor het eerst sinds 16 jaar een keer niet op vakantie.
ach ja volgend jaar dan maar. |
|
|
| Bouma-Bros |
Wij gaan naar IBIZA!!!!
Lijkt me toch wel de place 2 B in de zomer?! |
|
|
| Opti |
| waarschijnlijk salou... |
|
|
| Miss Proximus |
| hé magrec, ff afspreken dan maar? de thuisblijvers club hehe :D |
|
|
| Jukx |
Ik ga naar Kos dit jaar! Lekker Pita Gyros met tzadziki saus eten en koffie frappé drinken.
Ohja, waarschijnlijk ook nog wel andere dingen doen... :D |
|
|
| Miss Proximus |
| drink jij kouwe koffie????? huh? :confused: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hé magrec, ff afspreken dan maar? de thuisblijvers club hehe :D |
hehe moeten we dit forum maar levendig gaan houden ofzo...
naja feestje voor de thuisblijvers is ook goed :D |
|
|
|
|