return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Zomervakantie?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
ik ga met 16 vrienden naar blankenberg belgie, we zitten in 2 bungalow huisjes. wordt zeker relekst als er maar heineken, vrouwen en trance muziek is (in willekeurige volgorde)

weet iemand nog goede uitgaans adressen daar??
Jukx
Ik ga dit jaar naar Kos, zal ook wel lache worden!!!
En ja Pacha is echt een mnoie tent met vet geluid ja!! Ben er vorig jaar geweest, toen draaide Tiesto der.
En als je naar Lloret gaat moet je naar Colossus gaan... mooie discotheek met veel nederlanders en ook erg goeie muziek!
cyberia
Salou probably
Robvef
Thankz voor alle replies. Laat ze maar komen!!!
Gekhous
Estartit, Spanje

iets goedkoper, maar wel alles bij de hand & veel in de buurt (Lloret enzo), en veel Nederlanders natuurlijk!!

50 METER VAN HET CENTRUM!!!!! dat word rollend de club uit & zo doorrollen het bedje in, en dan eventueel nog in bedje rollen, hangt er beetje vanaf ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by djiwan
Toen ik in Lloret was ging ik naar een Nederlandse discotheek daar --> De Moef Gaga (van de muziek weet ik niet veel meer, ik weet alleen nog dat het heel gezellig was en dat de drankjes er goed in gingen :-)

HAVE FUN

Thanx, als je nog meer tips hebt zeg het dan ff.
Ik zet net als Gekhous midden in het centrem, 50 meter van het strand, alleen dan in Lloret, FLEX!!!!!
Robvef
Ik zit dit jaar midden in het centrum van El Arenal --> we nemen een grote vlag van Heineken mee en een vlag van www.ikgahetjezeggen.nl --> Dat is onze eigen site --> veel foto's van clubs en feesten e.d. Vooral leuk voor de guys.
Mysteric
Ik ben ook de afgelopen 2 jaar naar Salou geweest!
Tiesto in Pacha was echt wreed!! Toen draaide hij nog stevig...kan me time to burn nog herinneren dat 'ie draaide. Zou 'ie nu niet meer doen.
Ronald Molendijk in Snoopys...ook lekker.
538 Was er ook nog...jaa in Salou is er genoeg te doen.

Maar komende vakantie:Rimimi. Nooit geweest daar, maar schijnt wel tof uitgaan te wezen. I shall seee
tango
Die bewuste avond in pacha salou was echt werelds (het was 23 juli geloof ik). Tiesto draaide echt mega, ik heb nog nooit zo'n goeie set van hem gehoord. Lekker hard, af en toe progressive, maar vooral stampen. En dat gaat lekker met dat geluid daar. Effe push - universal nation er tussendoor, een uurtje voor het eind the silence, en in het midden yahel & co.

Nadat de discotheek gesloten was moesten alle nederlanders weer met de bus naar salou. Wie staat er daar ook bij de bushalte met z'n platenkoffertje en manager? Tiesto offcourse, gewoon praatjes maken met de fans....Echt werelds toch?

De omgeving en sfeer van pacha heeft die avond tot 1 van de mooiste in mijn leven gemaakt. (met dank aan het vrouwelijk geslacht natuurlijk ;) )

groeten,
TNG

Hoe hebben de rest van de nederlanders op het forum die hier geweest zijn deze avond ervaren?
Robvef
Helaas heb ik nog niet het genoegen mogen hebben om een keer in Salou te verblijven. Vorig jaar zat ik met mijn luie reet lekker op Starbeach in Hersonissos --> ook heel erg goed. 's Avonds lekker feesten in de Camelot, NRG of in de Japapaaah!!! Enige nadeel aan Hersonissos is dat de cafe's om 4 uur dicht gaan en de clubs om 4.30. Maar niet te min, heb ik een top vakantie gehad. (Ook mee dankzij het vrouwelijk schoon daar) :D

tango
trouwens nog effe iets, het is trouwens tegenwoordig snoepy's ipv snoopy's.

En kijk uit voor die kneuzen van 538! Die verkrachten de hele avond! Dhr. Jeroen Nieuwenhuizen en Barry Paf. Zoek een discotheek uit waar ze niet zijn, maar dat zal lastig worden! In elke discotheek waar we kwamen stonden hun achter de draaitafels, echt verschrikkelijk! Doe dan maar dj tony of dj carlos. (De residents van pacha en flashback)

Die gasten van 538 kunnen niet mixen en hun platenkeuze is echt te erg voor woorden. Sta je daar effe te raggen op Silvo ecomo - no dip, draaien ze het kabouter plop lied erachter aan!????

groet,
TNG
Robvef
FYI

Voor wie het nog niet wist van Barry Paf van 538 --> he's gay. Heeft/had een relatie (een van de twee) met een ex klasgenoot van mij.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement