|
Zomervakantie?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tango |
Las ik daar 538 beachmaster's?
Ehm, ik zou als ik jouw was maar een dikke kurk in je aars douwen ofzo ;)
[of hebben dolfijnen geen aars?]
greetz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
Las ik daar 538 beachmaster's?
Ehm, ik zou als ik jouw was maar een dikke kurk in je aars douwen ofzo ;)
[of hebben dolfijnen geen aars?]
greetz,
TNG |
HAHAHAHA, ja inderdaad, na alles wat ik heb gelezen zou ik maar uitkijken!!! |
|
|
| Flipper01 |
Aaahhh
Ik hoor alleen maar enge verhalen over die 538 gasten..dat wordt dus flink oppassen in de vakantie!
..en ik heb niet gekozen voor 538beachmasters omdat ze zo goed draaien :) (niet dat jullie rare dingen gaan denken).
Het was dat Gogo tours zo snel volgeboekt zat, gelukkig hadden ze bij de beachmasters nog wel plaats!
Ik zie het allemaal wel! Ik wil in ieder geval naar de Pacha, dat schijnt echt heeel vet te zijn!
M@zzels |
|
|
| Rudy |
Ik ga ook naar Salou, redelijk chill wordt dat! Maar ik heb het gevoel dat 50% van de mensen hier ook naar Salou gaan. Misschien moeten we een Tranceaddict-evening afspreken in de Flashback, de Snoopy's of in die Pacha tent van jullie :)!
Hey maar gasten heel veel plezier daar, het wordt in ieder geval knallen en zuipen!
Mzzl |
|
|
| Flipper01 |
Heej Gastuhh,
Wanneer gaan jullie allemaal naar Salou? Ik ga van 24-07 tot 07-08! Dat betekent dat er de tweede week geen 538 gasten meer zijn (volgens mij oet ik daar erg blij om zijn)!
Ik heb er wel al weer vet veel zin in!!
M@zzels |
|
|
| -TAIS- |
Ik ga van 29-07 tot 10-08 geloof ik....
check hier de line up voor pacha:
http://www.pachapineda.com
kijk bij de zondag. daar staat welke dj's er komen... Bij mij Jean, Jurgen en E-Craig... Da's op zich wel minder. Ik wou dat ik er 16-7 en 23-7 was, dan komen de Klubbheads en Tiësto... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Heej Gastuhh,
Wanneer gaan jullie allemaal naar Salou? Ik ga van 24-07 tot 07-08! Dat betekent dat er de tweede week geen 538 gasten meer zijn (volgens mij oet ik daar erg blij om zijn)!
Ik heb er wel al weer vet veel zin in!!
M@zzels |
Yepz.. ik heb nog nooit een 538 loser tof horen draaien.. meestal sta ik ongeveer vastgevroren als zon gozer draait.. Raar is dat. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ach ja. Ik ben een beetje slecht bezig. Ik ben dus 24 en heb laatst nog gelogen tegen een meid. Ik zei dat ik 20 ben en Jeroen heet. oh wel --> het leven is nemen en genomen worden (liever alleen het eerste!!! :D) |
Ach ja zo lang ze er nie achter komt.. :D
Het is trouwens wel moeilijk om steeds zon leugen te onthouden.. :D |
|
|
| Rudy |
Ik ga van 5 juni t/m 12 juni ofzo! Net na mijn Centraal Examen! Serieus dat het een mooi party weekje gaat worden gek!
Mzzzzzzzzllssssssssssssss! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ik ga van 29-07 tot 10-08 geloof ik....
check hier de line up voor pacha:
http://www.pachapineda.com
kijk bij de zondag. daar staat welke dj's er komen... Bij mij Jean, Jurgen en E-Craig... Da's op zich wel minder. Ik wou dat ik er 16-7 en 23-7 was, dan komen de Klubbheads en Tiësto... |
He, dat zijn de data's van vorig jaar!!!
Ik ben daar vorig jaar geweest, en op die tijden waren hun er allemaal, lijkt me sterk dat ze precies dezelfde line-up hebben als vorig jaar.
23- 07 DJ Tiesto
30-07 DJ Jean & DJ E. Craig
Toen was ik er, was best vet!
Dus ik hoop voor je dat ze dj jean dit jaar thuis laten, en tiesto naar mallorca sturen waar ik dit jaar zit ;)
greetz,
TNG |
|
|
| Robvef |
| O.K. nu de examens voor de deur staan en dus met een goede maand ook weer de eerste vakanties, gaan we deze thread nieuw leven inblazen. |
|
|
| BlaiR.WitcH |
voor mij dit jaar Griekenland-->Kreta-->Chersonisos idd.
iemand wel eens geweest? zo ja , waar moet ik daar dan wezen voor een relaxte avond?
we zullen wel zien hoe ut gaat worden.. zolang die KLOTE Engelse maar een beetje uit de buurt blijven vink alles goed. Want als die gasten op vakantie zijn , dan zijn ze 9 van de 10 keer ZWAAR irri.
we'll see.
Rally-ho |
|
|
|
|