|
Zomervakantie?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
I was there last year.
Ik vind Chersonissos echt zwaar relaxed. Mensen zijn vriendelijk e.d.
Waar je zeker heen moet is een van de schuimparties op Starbeach. Dat was echt gaaf. Metershoog dat schuim.
Natuurlijk heb je in Chersonissos zelf de Camelot --> die vond ik wel relaxed, daar vlak om de hoek zit de NRG. (het geluid staat daar echt HARD.)
Dan heb je op de hoofdstraat nog de Aria zitten (niet geweest) en ook nog de It. (Dit is een vage tent, heel donker en heel vaag, beetje fout)
Dat was het wel zo'n beetje. Als je specifieke vragen hebt, stuur maar een pm, dan kijk ik wel of ik kan antwoorden.
mzzl |
|
|
| BlaiR.WitcH |
thnx .. i'll keep that in mind.
op ut moment nog niet echt dingen die ik zou willen weten
maar dat komt vast nog wel , dus dan hoor je het wel.
Rally-ho |
|
|
| Dj Lex |
hehe Lexie hier gaat lekker beesten in Spanje en heb er echt heel erg veel zin in.
mzzl |
|
|
| Boss |
Lekker ordinair 17 dagen nix doen in Salou !! Godvr, wat heb ik daar'n zin in ! [29/6 - 15/7]
Eej, hoe check ik die line up van de Pacha? Wat een ongelooflijke naai site is dat !, net zoals die site van q-dance, daar heb je ook geen idee waar je moet klikken ! |
|
|
| Blik |
Hoe zit dat eigenlijk met de DJ's in salou, kheb hier namelijk gehoord dat Johan Gielen op 8 Juli komt, maar van een vriend van mij heb ik gehoord dat DJ Tiesto komt op die datum
en die kutsite van la pacha kom ik niet uit, ik krijg telkens hetzelfde kutgezeik als ik ergens op druk |
|
|
| Boss |
| Tiesto of Johan Gielen, 8 juli; klinkt me als muziek in de oren ! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Hoe zit dat eigenlijk met de DJ's in salou, kheb hier namelijk gehoord dat Johan Gielen op 8 Juli komt, maar van een vriend van mij heb ik gehoord dat DJ Tiesto komt op die datum
en die kutsite van la pacha kom ik niet uit, ik krijg telkens hetzelfde kutgezeik als ik ergens op druk |
Johan Gielen draait op 8 juli in Pacha (staat op z'n site)
verder geen idee wie er nog meer komen, daar zal je waarschijnlijk pas in Salou pas achterkomen. |
|
|
| Akira |
| man ik kan haast niet wachten tot ik in spanje ben !!! :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik popel ook al man. heb er ech zin in. |
|
|
| Flipper01 |
Yeahh,
nog ffkes w8en en daan ga ik naar Salou!!
Van 24-07 t/m 07-08 zit daar!
Hebben jullie nog suggesties voor vette Trance tenten daaro?? Ik wil zekers een keer naar Pacha, maar wat zijn nog meer gave plaatsen waar ze lekkerre Trance draaien??
Cu |
|
|
| tango |
Flipper: check mijn eerste posts, daar staat wat info over salou.
En over pacha: johan gielen, jurgen (kut voor jullie), marco v en nog wat andere komen....check hun sites bij de bookings. (www.anna-agency.nl)
grtz,
TNG |
|
|
|
|