|
Zomervakantie?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
ik ga naar salou
dus ik ga dan ff pacha uitchecken en snoepy's maar das wel een bekende tent
thx anyway
later
michiel
enne..........alvast prettige vakantie....lol:) |
|
|
| Jukx |
| jaaaa, ik ben dus ook vorig jaar naar Pacha geweest dat Tiesto draaide, ik vond alleen dattie in het begin echt zwaar klote draaide eigenlijk.... maar het laatste uur draaide die echt zwaar relaxed gewoon! Dat was echt redelijk hard ook wat die toen draaide! En die Jeroen Niewenhuizen is ook echt een moeilijke nicht!!! Hij draaide ook in Pacha.... met cd's!!! En aan verzoeknummers deed die kneus niet! |
|
|
| moogwai |
Het vakantiegevoel begint nu ook langzaam op te komen :-)
Dit jaar is Salou aan de beurt.. ik heb al van veel bekenden gehoort dat Pacha in toptent is... dus daar moeten we zeker heen.
Vorig jaar naar Lloret de Mar geweest, dat was ook een zeer geslaagde vakantie. St Trop en Tropics waren de beste tenten qua muziek vond ik. |
|
|
| TranceFool |
| Aha, dat wordt dus oppassen voor die gasten van 538, het zijn blijkbaar allemaal bilridders en darmkanaalworstelaars!!! |
|
|
| Robvef |
| Ik heb laatst die Nieuwenhuijzen van 538 nog op de Glamparty van Radio538 in Hollywood, R'dam gezien. Echt zielig met die jingles. Opzouten. Wel veel lekkere wijven daaro!!! |
|
|
| Mysteric |
Ach die gasten draaien allemaal commerciele (trance) nummers, das het ergste niet... Maar de manier waarop ze alles aan elkaar knoeien slaat echt nergens op...
Dat is gewoon jammer. Die gasten moeten achter de microfoon in de studio blijven, en niet in discotheken gaan draaien... |
|
|
| eXos |
| INDEX DUITSLAND IS HET VETST!!! |
|
|
| Robvef |
| ZAK is anders ook goed hoor. Ben er twee keer geweest en heb er twee keer een meid gescoort. Als dat in de toekomst ook zo blijft, vind ik het best |
|
|
| M5 |
| haha fette player die Rob !!!:) |
|
|
| Robvef |
| Ach ja. Ik ben een beetje slecht bezig. Ik ben dus 24 en heb laatst nog gelogen tegen een meid. Ik zei dat ik 20 ben en Jeroen heet. oh wel --> het leven is nemen en genomen worden (liever alleen het eerste!!! :D) |
|
|
| Akira |
NOu en beetje liegen kan niet kwaad...;)
zeg ik heb nu al zin in vakantie helaas moeten we nog wel een tijd wachten totdat het zover is :( |
|
|
| Flipper01 |
Ik ga van de zomer met een paar vrienden lekker feesten in Salou!!
We vertrekken 24 juli met 538 beachmasters voor 15 dagen!
Ik heb d'r wel weer zin in!!
M@zzels |
|
|
|
|