return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
9 uur durende set Armin (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
W0000000T 9 uur lang promos en andere ungereleasede platen..
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
W0000000T 9 uur lang promos en andere ungereleasede platen..


tjezus

als je daarvoor naar zo'n dj gaat dan kan je netzogoed thuisblijven en a state of trance luisteren :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


tjezus

als je daarvoor naar zo'n dj gaat dan kan je netzogoed thuisblijven en a state of trance luisteren :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


dat is idd de enigste reden waarvoor k naar avb luister.. voor de nieuwe of nog uit te komen platen.. Je hebt je mening gegeven k weet em nu.. hoef je dus niet weer te zeggen
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Je hebt je mening gegeven k weet em nu.. hoef je dus niet weer te zeggen


waar slaat dit nou weer op!!

ik was t niet eens van plan maar als je me zo aggressief gaat behandelen dan kan ik toch niet anders dan ff laten weten dat ik t NIET eens ben met de manier waarop jij denkt je zaakjes te kunnen afhandelen!

toon aub s wat meer respect gozer, en dan niet alleen naar mij, maar naar je medemens in t algemeen!

danku


p.s. SNEL WISSEN voordat mensen het WEER met me eens zijn
:rolleyes:
Henkie_henk
Deze thread mogt van mij als moderator zijnde niet over een 2 gesprek gaan van ons en wat dan weer door een reply in flames uit zou kunnen lopen..

Asjeblieft en wil je voor the sake of the thread niet verder gaan over dit onderwerp.. thx
Sfynxx
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer :))))))
magrec
quote:
Originally posted by Sfynxx
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer :))))))


klopt ik had vrijkaartjes daarvoor maar mocht toen nog niet van mijn ouders (was in 2000) dna was toen ook nog in tilburg daar mocht ik ook niet heen :( (naja kwas toen 16)
DJ_Siesta
w00000000000000000t

9 uur armin, damn konnik er maar bij zijn, ik hoop datet on radio komt, want armin vindik dit moment een v/d betere djs van nederland
helm
9 uur Armin! Kan toch niet beter!
tijs08
NU ga ik helemaal ZEKER!!!!!!!!!!!

WTF......9 HOURS ARMIN my HERO!!!!

Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

als je daarvoor naar zo'n dj gaat dan kan je netzogoed thuisblijven en a state of trance luisteren :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


lijkt mij dat het beter is dat je ernaartoe gaat voor de muziek dan dat je ernaartoe gaat omdat je armin van buuren zo'n lekker ding vind
TranceFool
AUB geen gezeik en geflame in mijn thread ;):p:D

Ik zelf ben geen voorstander van die lange sets, ik hoor liever verschillende stijlen en dj's :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement