return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
9 uur durende set Armin (pg. 7)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Bellie
Jezus Partyhardy heb je de hele avond met pen en blocnote rondeglopen ofzo??je moet feesten man,niet gaan onthouden welke liedejs er voorbij komen :)


hahahaha:p

jammer man, dat ik er niet was:)
tijs08
quote:
Originally posted by Optimus


hahahaha:p

jammer man, dat ik er niet was:)


IEDEREEN DIE ER NIET WAS......

heeft een

LEGENDARISCHE

armin set gemist!!

Wat een top feest zeg... en ik vond zelf dat deze 9 uur durende set van ARMIN beter was dan die van TIESTO @ DD!!

Nou dat zegt dus wel wat!!

PH: wat een topfeest he, wat ben ik blij jou te kennen ;) TA rulezzzz :D (metro en bus gelukkig toch nog nipt gehaald!!!)

Ik ga nu weer pitten want ben freaking moe!!
Optimus
quote:
Originally posted by Donna
Ja jesus hey,wat een feest:) Had ik eerlijk gezegt niet verwacht....
Ennuh..Party en Tijs,ik heb de foto imme meelboxie,lachuhhhhhh:stongue: :stongue:
Als jullie op irc komen zal ik m wel ff dcc sturen:)


posten posten posten posten!!!!:D:D:D
Donna
mja dat kennik niet:(
Yarnie


he opti dis dus de foto van tijs08 ph en donna
kolkiewolkie
Heey donna,

je mag in vervolg wel in de camera kijken als je op de foto gezet wordt i.p.v. zo halfverliefd naar PH te kijken :p :p :p

ok, ok, flauwflauw, ik weet het. iig weet ik nu wel na wie ik moet uitkijken... voor wie ik moet uitkijken (:p ) op qontact.
Partyhardy!
hahaha lache foto! :) Thanks voor het posten Yarnie! :cool:
TranceFool
kewle foto jah:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement