|
9 uur durende set Armin (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Bellie
Jezus Partyhardy heb je de hele avond met pen en blocnote rondeglopen ofzo??je moet feesten man,niet gaan onthouden welke liedejs er voorbij komen :) |
hahahaha:p
jammer man, dat ik er niet was:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
hahahaha:p
jammer man, dat ik er niet was:) |
IEDEREEN DIE ER NIET WAS......
heeft een
LEGENDARISCHE
armin set gemist!!
Wat een top feest zeg... en ik vond zelf dat deze 9 uur durende set van ARMIN beter was dan die van TIESTO @ DD!!
Nou dat zegt dus wel wat!!
PH: wat een topfeest he, wat ben ik blij jou te kennen ;) TA rulezzzz :D (metro en bus gelukkig toch nog nipt gehaald!!!)
Ik ga nu weer pitten want ben freaking moe!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Ja jesus hey,wat een feest:) Had ik eerlijk gezegt niet verwacht....
Ennuh..Party en Tijs,ik heb de foto imme meelboxie,lachuhhhhhh:stongue: :stongue:
Als jullie op irc komen zal ik m wel ff dcc sturen:) |
posten posten posten posten!!!!:D:D:D |
|
|
| Donna |
| mja dat kennik niet:( |
|
|
| Yarnie |
he opti dis dus de foto van tijs08 ph en donna |
|
|
| kolkiewolkie |
Heey donna,
je mag in vervolg wel in de camera kijken als je op de foto gezet wordt i.p.v. zo halfverliefd naar PH te kijken :p :p :p
ok, ok, flauwflauw, ik weet het. iig weet ik nu wel na wie ik moet uitkijken... voor wie ik moet uitkijken (:p ) op qontact. |
|
|
| Partyhardy! |
| hahaha lache foto! :) Thanks voor het posten Yarnie! :cool: |
|
|
| TranceFool |
| kewle foto jah:) |
|
|
|
|