return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
9 uur durende set Armin (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Blik


lijkt mij dat het beter is dat je ernaartoe gaat voor de muziek dan dat je ernaartoe gaat omdat je armin van buuren zo'n lekker ding vind


ik vind armin ook een lekker ding mjammie mjammie... ik ga ook om op hem te geilen als ik ga:D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


lijkt mij dat het beter is dat je ernaartoe gaat voor de muziek dan dat je ernaartoe gaat omdat je armin van buuren zo'n lekker ding vind


wat haal jij dingen weer lekker uit de context mannetje :)
Apoptosis
quote:
Originally posted by Optimus


klopt ja:)

ik was er toen ook, heb nog fotos van, k heb de hele avond op het blok gestaan:)


eej, misschien heb k je dan wel gezien! dr stond geloof k ook de HELE avond een gigantisch lekker wyf op zo'n block, wy maar staren naar dr :p. Op een gegeven moment ging ze met zo'n 'professionele' dancer allemaal rare dingen op dat podium doen :eyes: :D
Optimus
quote:
Originally posted by Apoptosis


eej, misschien heb k je dan wel gezien! dr stond geloof k ook de HELE avond een gigantisch lekker wyf op zo'n block, wy maar staren naar dr :p. Op een gegeven moment ging ze met zo'n 'professionele' dancer allemaal rare dingen op dat podium doen :eyes: :D


ja, ik sta naast dr op de pics van de eau! Ik zal ze vanavond wel f derop pleuren:D:D:D
New Wave
Donders, ik wordt ook spleetoog........al die spleten staan altijd overal op de goeie momenten......opti.....teach me to be a spleet en ik zal je bamiballen likken!!!!!! :eek: :p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Donders, ik wordt ook spleetoog........al die spleten staan altijd overal op de goeie momenten......opti.....teach me to be a spleet en ik zal je bamiballen likken!!!!!! :eek: :p


ghehehe, dat leer ik je wel ja... en me bamiballetjes lik je toch al elke week?:D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus


ghehehe, dat leer ik je wel ja... en me bamiballetjes lik je toch al elke week?:D:D:D



ewwwwwwww lekker idee....:D

gewone ballen likken.....OK...maar als er daaronder bamiballen zitten.....IIIIIIIIIIIIIIII :D
Donna
Wel kaal toch he opti?:P
Dr. Kuipers
9 uur Armin lijkt me zekerz wel strak, heerlijk zweven :p
Optimus
quote:
Originally posted by Donna
Wel kaal toch he opti?:P


alles is kaal, maken jullie je maar geen zorgen:D:D:D

Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
NU ga ik helemaal ZEKER!!!!!!!!!!!

WTF......9 HOURS ARMIN my HERO!!!!

wij gaan looooos!!!! ;) :D :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus

gewone ballen likken.....OK...maar als er daaronder bamiballen zitten.....IIIIIIIIIIIIIIII :D


Dat heten Tarrels lieverd...

(voor de n00bjes: dat zijn stukjes poep die tussen je kontharen blijven plakken als je je reet niet goed afveegt :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement