return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
9 uur durende set Armin (pg. 5)
View this Thread in Original format
Apoptosis
Hee lache, Optimus!! k heb je daar duz ZEKER wel gezien, maar heb meer op die kip in bruine broek gelet ;)...

Enne, die gozer met wie k daar was staat er ook op (op de onderste foto)!! hy staat rechtsonder dat wyf op t podium, die kerel met kort rood haar waarby je maar de helft van z'n harses ziet. is hier trouwens ook member, maar niet echt aktief :rolleyes:.
ikzelf hoor er ook in de buurt te staan, maar was toen even in invisible mode :p , kan mezelf iig nie vinde.....
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Dat heten Tarrels lieverd...

(voor de n00bjes: dat zijn stukjes poep die tussen je kontharen blijven plakken als je je reet niet goed afveegt :D)


Nietes,die heten traanballetjes,want als je deraan trekt schieten de tranen in je ogen:stongue: :stongue:

Cool he henk:)
Yarnie
quote:
Originally posted by tijs08
he optimus... naar wie sta je nou heel de tijd te zwaaien?? :D

en weet jij al of je gaat?

oja en Yarnie... armin addict, ga jij niet????


Ik wil wel gaan maar m'n nicht gaat op die dag trouwen en die geven een feest en daar moet ik heen. Misschien de volgende keer als armin weer in de eau draait :cool:
tijs08
Het komt wel erg dichtbij nu, en daarom nog ff de vraag of er echt niet meer TAs gaan! Want voor mij gevoel word het echt een super avond... waar nog lang over gesproken zal worden!!

Zeker als die dadelijk in de partynight word uitgezonden!! (hopelijk)

Ik ga dit weekend in ieder geval een top avond beleven die volgens mij wel in de buurt gaat komen van DD :D

Partyhardy: HERE WE COME!!!!! :eyes: :D

Greetzzz
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
Partyhardy: HERE WE COME!!!!! :eyes: :D



Absoluut! ik heb er echt al onwijs zin in!! :) :cool: :D
Donna
ik ga imme remy,xie jullie daar wel;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus


Tiesto riep zo naar me: "BIERTJE??"
toen zwaaide en riep ik: "NEE, IK SLIK AL"



whahaha lol :D:stongue:
tijs08
quote:
Originally posted by Donna
ik ga imme remy,xie jullie daar wel;)


Sgoed!! kleine podium naast de trap he!!!
Donna
ja:)
Vos
Even om jullie te herinneren, tiesto draaide ook een 24-uursset zo`n 2 jaar geleden, was het niet ergens in zaandam? ja, in de hemkade geloof ik...

tijs08
ja ik weet het!!! Zie hieronder!

En 24 uur is wel een beetje ERG lang niet?


quote:
Originally posted by Sfynxx
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer :))))))
DjRV
quote:
Originally posted by tijs08


Sgoed!! kleine podium naast de trap he!!!


let jij een beetje op me meisje?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement