return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
9 uur durende set Armin (pg. 6)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by DjRV


let jij een beetje op me meisje?:D


Komt voor elkaar! :D :D
en jij op dur kiddies?

Maar kan het je niet helemaal beloven... want ik sta denk ik toch wel een paar keer met mijn oogjes dicht te genieten...... :D :D
Biohazard
de grote vraag is..

word dit uitgezonden ?

/me hopes so
tijs08
quote:
Originally posted by Biohazard
de grote vraag is..

word dit uitgezonden ?

/me hopes so


zou wel vet zijn inderdaad!!

Krijgen we dadelijk net zoon HYPE als rond de DD set van Tiesto!!
Optimus
quote:
Originally posted by Biohazard
de grote vraag is..

word dit uitgezonden ?

/me hopes so


nee man, dat was vroeger op tmf dat ze in de eau in De Haag waren

nu allang niet meeer
tijs08
quote:
Originally posted by Optimus


nee man, dat was vroeger op tmf dat ze in de eau in De Haag waren

nu allang niet meeer


ik denk dat hier de set op de radio bedoelt word!!

aangezien de partynight op 538 bijna altijd opnames uit de EAU uitzend!!

:D
DjRV
uhoh regelt me vriendje hier mn prive TA-watch-doggies clubje?:D
Ik doe noooooit stout en ben altijd lief en onschuldig:toothless
Donna
hmja bovenstaande wassik ofcuz maar de delete knoppie werkt weer is niet:)
Partyhardy!
Zo, net terug uit de in Den Haag, en wat was het een top set! Onwijs uit mijn dak gegaan met Tijs08 en ook Donna nog gezien! :)
Er was een perfect aantal mensen binnen zodat je ook nog goed de ruimte had om los te gaan :)
Hij draaide o.a.=>
*Signet-2 players
*Chicane-autumn tactics (thrillseekers remix)
*Midway-Monkey Forest
*rui da silva-touch me
*Ralphie B-Massive
*souvernir de chine
*ernergy 52-café del mar
*The spacelovers-spacelover(Stan Courtois remix)
*MarcoV-Atlanta020202
*art of trance-madagascar
*laguna-unforgiven
*drifting away (lange remix),
*Dj Tiësto-lethal industry
*tranzy state of mind
*sonic inc. -a taste of summer
*rising star-Clear blue moon
*Airwave-save me
*t-factory-message in a bottle(hiver and hammer remix)
en de kippenvel tune ;) => Shane- too late to turn (Armin van Buuren remix)
Etc...., allemaal bekende maar oh zo lekkere nummers! :D :) :cool:


en tot slot nog even op de foto geweest met Tijs08 & Armin! :) :cool:
Al met al dus een super nacht! :) :cool:
!_PeTrUs_!
:(

En ik stond te huppelen op Johan Gielen :sadgreen:

Naja, verschil moet er wezen hè.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
:(

En ik stond te huppelen op Johan Gielen :sadgreen:

Naja, verschil moet er wezen hè.


nog 1 weekje wachten Petrus! ;) :eyes:

Donna
Ja jesus hey,wat een feest:) Had ik eerlijk gezegt niet verwacht....
Ennuh..Party en Tijs,ik heb de foto imme meelboxie,lachuhhhhhh:stongue: :stongue:
Als jullie op irc komen zal ik m wel ff dcc sturen:)
Bellie
Jezus Partyhardy heb je de hele avond met pen en blocnote rondeglopen ofzo??je moet feesten man,niet gaan onthouden welke liedejs er voorbij komen :)

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement