|
9 uur durende set Armin (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
let jij een beetje op me meisje?:D |
Komt voor elkaar! :D :D
en jij op dur kiddies?
Maar kan het je niet helemaal beloven... want ik sta denk ik toch wel een paar keer met mijn oogjes dicht te genieten...... :D :D |
|
|
| Biohazard |
de grote vraag is..
word dit uitgezonden ?
/me hopes so |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
de grote vraag is..
word dit uitgezonden ?
/me hopes so |
zou wel vet zijn inderdaad!!
Krijgen we dadelijk net zoon HYPE als rond de DD set van Tiesto!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Biohazard
de grote vraag is..
word dit uitgezonden ?
/me hopes so |
nee man, dat was vroeger op tmf dat ze in de eau in De Haag waren
nu allang niet meeer |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee man, dat was vroeger op tmf dat ze in de eau in De Haag waren
nu allang niet meeer |
ik denk dat hier de set op de radio bedoelt word!!
aangezien de partynight op 538 bijna altijd opnames uit de EAU uitzend!!
:D |
|
|
| DjRV |
uhoh regelt me vriendje hier mn prive TA-watch-doggies clubje?:D
Ik doe noooooit stout en ben altijd lief en onschuldig:toothless |
|
|
| Donna |
| hmja bovenstaande wassik ofcuz maar de delete knoppie werkt weer is niet:) |
|
|
| Partyhardy! |
Zo, net terug uit de in Den Haag, en wat was het een top set! Onwijs uit mijn dak gegaan met Tijs08 en ook Donna nog gezien! :)
Er was een perfect aantal mensen binnen zodat je ook nog goed de ruimte had om los te gaan :)
Hij draaide o.a.=>
*Signet-2 players
*Chicane-autumn tactics (thrillseekers remix)
*Midway-Monkey Forest
*rui da silva-touch me
*Ralphie B-Massive
*souvernir de chine
*ernergy 52-café del mar
*The spacelovers-spacelover(Stan Courtois remix)
*MarcoV-Atlanta020202
*art of trance-madagascar
*laguna-unforgiven
*drifting away (lange remix),
*Dj Tiësto-lethal industry
*tranzy state of mind
*sonic inc. -a taste of summer
*rising star-Clear blue moon
*Airwave-save me
*t-factory-message in a bottle(hiver and hammer remix)
en de kippenvel tune ;) => Shane- too late to turn (Armin van Buuren remix)
Etc...., allemaal bekende maar oh zo lekkere nummers! :D :) :cool:
en tot slot nog even op de foto geweest met Tijs08 & Armin! :) :cool:
Al met al dus een super nacht! :) :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
:(
En ik stond te huppelen op Johan Gielen :sadgreen:
Naja, verschil moet er wezen hè. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
:(
En ik stond te huppelen op Johan Gielen :sadgreen:
Naja, verschil moet er wezen hè. |
nog 1 weekje wachten Petrus! ;) :eyes: |
|
|
| Donna |
Ja jesus hey,wat een feest:) Had ik eerlijk gezegt niet verwacht....
Ennuh..Party en Tijs,ik heb de foto imme meelboxie,lachuhhhhhh:stongue: :stongue:
Als jullie op irc komen zal ik m wel ff dcc sturen:) |
|
|
| Bellie |
Jezus Partyhardy heb je de hele avond met pen en blocnote rondeglopen ofzo??je moet feesten man,niet gaan onthouden welke liedejs er voorbij komen :)
GREETZ!! |
|
|
|
|