|
9 uur durende set Armin (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dat heten Tarrels lieverd...
(voor de n00bjes: dat zijn stukjes poep die tussen je kontharen blijven plakken als je je reet niet goed afveegt :D) |
mjammie mjammie Peet:D:D:D
wie gaan er nou eigenlijk?:)
ik twijfel.... heb Armin nog nooit live gehoord:) |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dat heten Tarrels lieverd...
(voor de n00bjes: dat zijn stukjes poep die tussen je kontharen blijven plakken als je je reet niet goed afveegt :D) |
Nooit last van..
maar eh dat van Eye-Riz 9 uur is wel een goed idee :P
Idee voor Nexus? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja, ik sta naast dr op de pics van de eau! Ik zal ze vanavond wel f derop pleuren:D:D:D |
nou, waar blijven die pics??? ik w8 erop :D :D
en 9 uur eye-riz @ nexus dat vinden de andere nexusdj's nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit goed lijkt me... of het moet 4x een 8 uur set worden (IDEE!!! vrijdagavond beginnen en zondagmorgen stoppen :D :D :D ....!-NEXUS-32-! LOL)(wat zul je dan brak zijn aan het einde :p ) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
wie gaan er nou eigenlijk?:)
|
Ik weet zeker dat deze drie gaan :D
Tijs08
Partyhardy!
Raymond
....
hoop dat dit lijstje een stuk langer word.... hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Maar zoals Trancefool al een paar keer heeft gezegt... deze thread is niet om te flamen!!!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by tijs08
Maar zoals Trancefool al een paar keer heeft gezegt... deze thread is niet om te flamen!!!!! |
Flamen?!?! wie zijn we aan het flamen?
hhhzzmmmzzzz we hebben het alleen over bamiballen........:conf: |
|
|
| Henkie_henk |
nou.. laten we het idd weer ff hebben over 9 uur durende set..
ipv over petrus ervaring met poepkrummels of optimus ze bamiballen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
nou, waar blijven die pics??? ik w8 erop :D :D
|
jaja, ik zat te kutten met webspace.... als t goed is ken je ze nu zien....




handje van mij... achter dat wijf:D
dat lekkere chikcie is dat meisje met die bruine broek...
dit was dus de aller aller eerste Tiesto solo...:) |
|
|
| New Wave |
wheheh mafkees!!
Daar zou ik wel een bamibal mee willen eten!!...owh sorry..:p
Maaruh, idd weer over de 9 uurs set......leuk voor hem........succes er mee :conf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
wheheh mafkees!!
Daar zou ik wel een bamibal mee willen eten!!...owh sorry..:p
|
met dat wijf of met mij?:D:D:D |
|
|
| tijs08 |
he optimus... naar wie sta je nou heel de tijd te zwaaien?? :D
en weet jij al of je gaat?
oja en Yarnie... armin addict, ga jij niet???? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
met dat wijf of met mij?:D:D:D |
dat is wel een hele moeilijke vraag.....allebij zijn wel ERR-RUG lekkol :D......mag ik van twee stokjes eten? :p
Maar om weer effe on-topic te blijven...........9 uur......van buuren.....hhhmmmzzzzz, ik kom niet! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
he optimus... naar wie sta je nou heel de tijd te zwaaien?? :D
en weet jij al of je gaat?
|
Tiesto riep zo naar me: "BIERTJE??"
toen zwaaide en riep ik: "NEE, IK SLIK AL"
en ik weet nog niet of ik ga... weinig munten weer... al me geld gaat weet ik veel op aan van alles... en de 27e wil ik ook nog Mauro Picotto én Don Diablo zien:), daarna nog Koniginnenach en dag... dus ik moet keuzes maken:)
| quote: | | dat is wel een hele moeilijke vraag.....allebij zijn wel ERR-RUG lekkol:D ......mag ik van twee stokjes eten? :p |
ja tuurlijk:D:D:D |
|
|
|
|