|
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
אני לא יבקש עוד
:D
אבל אם אתה כבר מעלה משהו אתה מוזמן לשלוח לי לינק
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה קטעים
אני בודק ת'הודעות הפרטיות שלי
בא לי איזה פלצן אחד מהקבוצה TGX
איזה יציאה הוא דפק לי באמא שלי נשפכתי מצחוק
מה הוא אומר לי:
"Dude, stop publishing our rips"
אז אני אומר לו, אתם לא רוצים שיפרסמו את הריפים שלכם... אל תעשו ריפים!
איזה טמבל באמא שלי :) |
|
|
| Agent-Fire |
חחחח.... באמת דיבילי שהוא אמר את זה... יענו אז באמת למה הם עושים ת'ריפים בכלל?!
מי זה בכלל? מה הניק שלו?
:conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
לא זוכר
מחקתי ת'הודעות האלה כבר
אבל מזה משנה
העיקר שהוא טמבל, והקבוצה תמשיך להזרים לי ריפים ואני ימשיך לפרסם אותם איפה שאני יכול :) |
|
|
| MoSH_MaN |
כן הם כאילו לא אוהבים שמפרסמים באתרים ובשארינג
כאילו וואוווווווווווווווווווווו כאילו דה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
העיקר שהוא טמבל, והקבוצה תמשיך להזרים לי ריפים ואני ימשיך לפרסם אותם איפה שאני יכול :) |
That's the spirit |
|
|
| Hell_Copter |
סחטיין עליך גיל...
אני רק מחכה לחיבור המהיר שלי
אני הולך לחרוש |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סחטיין עליך גיל...
אני רק מחכה לחיבור המהיר שלי
אני הולך לחרוש |
להביא לי :p :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
להביא לי :p :p |
חחחחח
אמרתי לך אחי אני מוכן בכיף לשלוח לך אפילו עכשיו
למרות שעכשיו זה ממש מסובך לי
אבל אמרת שאתה לא יכול באיי סי קיו ואתה לא יכול לפתוח אפ טי פי שאני יעלה לשם... זה קצת בעיה |
|
|
| MoSH_MaN |
תיקנתי
ICQ
אני כזה מלך |
|
|
| dJ mikAdo |
גיל, אם אתה תוריד את שם הקבוצה המשחררת כאשר אתה מפרסם לינק לשיר אז לא תהיה בעיה!
הם פשוט דואגים לעצמם ואתה מפרסם אותם אצל אנשים שלא צריך אז מה שיהיה זה שפשוט הם לא ישחררו יותר ומה יצא לך מזה פחות ריליסים, לא?
אני לא בא להטיף מוסר או משהו אבל תחשוב שמי שמשחרר את הוונילים לא מרוויח מזה כסף אלא רק מסתכן.
אבל אתה לא שם זיין אז למה אני אומר לך את זה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by dJ mikAdo
אבל אתה לא שם זיין אז למה אני אומר לך את זה |
בינגו
פחות ריליסים, יותר ריליסים, מזה משנה
יש לי מקורות עצבניים ביותר לסינגלים אז זה לא ממש משנה לי. |
|
|
|
|