return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
אני לא יבקש עוד
:D
אבל אם אתה כבר מעלה משהו אתה מוזמן לשלוח לי לינק
:D
Gil Shwarts
איזה קטעים
אני בודק ת'הודעות הפרטיות שלי
בא לי איזה פלצן אחד מהקבוצה TGX
איזה יציאה הוא דפק לי באמא שלי נשפכתי מצחוק
מה הוא אומר לי:

"Dude, stop publishing our rips"

אז אני אומר לו, אתם לא רוצים שיפרסמו את הריפים שלכם... אל תעשו ריפים!


איזה טמבל באמא שלי :)
Agent-Fire
חחחח.... באמת דיבילי שהוא אמר את זה... יענו אז באמת למה הם עושים ת'ריפים בכלל?!

מי זה בכלל? מה הניק שלו?
:conf:
Gil Shwarts
לא זוכר
מחקתי ת'הודעות האלה כבר
אבל מזה משנה
העיקר שהוא טמבל, והקבוצה תמשיך להזרים לי ריפים ואני ימשיך לפרסם אותם איפה שאני יכול :)
MoSH_MaN
כן הם כאילו לא אוהבים שמפרסמים באתרים ובשארינג

כאילו וואוווווווווווווווווווווו כאילו דה
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
העיקר שהוא טמבל, והקבוצה תמשיך להזרים לי ריפים ואני ימשיך לפרסם אותם איפה שאני יכול :)


That's the spirit
Hell_Copter
סחטיין עליך גיל...
אני רק מחכה לחיבור המהיר שלי
אני הולך לחרוש
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סחטיין עליך גיל...
אני רק מחכה לחיבור המהיר שלי
אני הולך לחרוש


להביא לי :p :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


להביא לי :p :p


חחחחח
אמרתי לך אחי אני מוכן בכיף לשלוח לך אפילו עכשיו
למרות שעכשיו זה ממש מסובך לי

אבל אמרת שאתה לא יכול באיי סי קיו ואתה לא יכול לפתוח אפ טי פי שאני יעלה לשם... זה קצת בעיה
MoSH_MaN
תיקנתי
ICQ

אני כזה מלך

dJ mikAdo
גיל, אם אתה תוריד את שם הקבוצה המשחררת כאשר אתה מפרסם לינק לשיר אז לא תהיה בעיה!
הם פשוט דואגים לעצמם ואתה מפרסם אותם אצל אנשים שלא צריך אז מה שיהיה זה שפשוט הם לא ישחררו יותר ומה יצא לך מזה פחות ריליסים, לא?

אני לא בא להטיף מוסר או משהו אבל תחשוב שמי שמשחרר את הוונילים לא מרוויח מזה כסף אלא רק מסתכן.

אבל אתה לא שם זיין אז למה אני אומר לך את זה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by dJ mikAdo


אבל אתה לא שם זיין אז למה אני אומר לך את זה



בינגו
פחות ריליסים, יותר ריליסים, מזה משנה
יש לי מקורות עצבניים ביותר לסינגלים אז זה לא ממש משנה לי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement