|
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by dJ mikAdo
:) :) :)
אתם צודקים אני באמת לא מתאים לפורום הזה!
חבל אם היתם מדברים יפה ושמים לב שאני פשוט מביע עמדה אז אולי זה היה מתפתח לכיוון אחר!
אבל מי שמכיר אותי וזה בטוח שלא אתם יודע שאני אף פעם לא אקלל למרות שיורדים עלי ילדים בני 16
תהנו לכם
:) |
שמע אחי לא יודע מי אתה מה אתה לא אכפת לי אתה באת
התנשאת כאילו אתה מלך העולם ואתה שונה מכל ה"ישראלים" ושמע לא מתאים לנו |
|
|
| DjChook |
שמע
אתה רואה, אפילו לא אמרת מי אתה
ישר כתבת כאילו אתה חלק מהפורום הזה כבר שנים
ויובל, אין סיבה לסגור את הטרד,
קצת צחוקים לא יזיקו לכולנו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
ויובל, אין סיבה לסגור את הטרד,
קצת צחוקים לא יזיקו לכולנו |
לריב בין חברים בפורום אני לא ממש קורה צחוקים
:rolleyes:
call me weird |
|
|
| DjChook |
אבל סיכמנו כבר שאף אחד פה לא רואה אותו כחבר
כי אף אחד לא מכיר אותו... |
|
|
| Hell_Copter |
לא הבנתי בדיוק מה הלך פה...
אבל חפיף...
לא ממש מעניין אותי כל העניין... אני רק שם לב שהכמות סינגלים של גיל גודלת בצורה מטורפת |
|
|
| Gil Shwarts |
| ואני נהנה מכל רגע :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב הקטעם עם
DUDMONDEFAN
הסתדר היום
הוא היה בפריס ובקיצר עכשיו הכל טוב סוף סוף... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב הקטעם עם
DUDMONDEFAN
הסתדר היום
הוא היה בפריס ובקיצר עכשיו הכל טוב סוף סוף... |
מה היה בכלל
ואנשים באמת על מה רבים.....כולה טראקים
אז מה אז אחד מקבל את זה ראשון
ושובע אחרי יש את זה באודיו גלקסי אז מה
וכולה טראקים.....כל יום נהרגים 10 אנשים במדינה ואתם רבים על שטויות
קצת פרופורציה !!! |
|
|
| cluBBer |
טוב אני לא ממש מבין מה קורה כאן אבל לא משנה
תגיד גיל יש מצב שתשלח לי איזה שני טראקים טובים?
אני אשמח מאד |
|
|
| Gil Shwarts |
| הרשימה עודכנה בדיוק בחזרתי מאילת :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הרשימה עודכנה בדיוק בחזרתי מאילת :) |
איך היה ?
הכל טוב עם האישה ? |
|
|
|
|