return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 5)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
דמונדפאן זה כבר משהו חדש...

אז נסכם ששינהם

מה שכתבתי לא היה עליו בכלל אבל הוא זה שבעצם סידר לי ודפק אותי בחזרה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook

ובקשר ל
DJ MIKADO

אין לך זכות דיבור בכלל, אני לא רואה בך חלק מהפורום

ומוש היית צריך להגיד לו את זה


למה אתה לא רואה ממנו חלק בפורום?
מה זה אתה עושה פה סלקציות?
הוא חלק מהפורום
נקודה..

חןץ מזה
אני לא חייב לשלוח לאף אחד כלום
תגידו תודה שאני שולח לכם במקום לקטר כל היום
Gil Shwarts
הרשימה עודכנה
בין כל עדכון יש כוכביות....

נכון לעכשיו... תכולת הספריה לוקחת כ 5.2 ג'יגה
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


למה אתה לא רואה ממנו חלק בפורום?
מה זה אתה עושה פה סלקציות?
הוא חלק מהפורום
נקודה..

חןץ מזה
אני לא חייב לשלוח לאף אחד כלום
תגידו תודה שאני שולח לכם במקום לקטר כל היום


קודם כל זה ההודעה הראשונה נראה לי שאני רואה שלו
בוא נגיד שהם לא צלצל
והוא ישר תוקף חבר טוב שלי מהפורום, אז איזה צד אתה רוצה שאני אקח
למרות שבכל מקרה, הייתי בדעה של מוש...

ובקשר ללקטע שאתה לא חייב לשלוח לאנשים. מין הסתם שאתה לא חייב,
פשוט (אני לא אומר מתוך נסיון כי לא ביקשתי) אנשים לא אומרים סתם
כנראה אמרת שתשלח ולא שלחת

אנשים לא סתם אומרים לך שאתה לא שולח להם דברים...

נקודה למחשבה..
MoSH_MaN
שמע יובלצ אתה צודק שאתה לא חייב לשלוח בדיוק כמו אני חייב

אבל אני תמיד בחרתי בלשלוח ולתת דברים ואתה יכול לשאול מלא אנשים כאן את זה וגם אתה יודע

ואני גם יכול להפסיק לשלוח לך דברים...

אבל אני לא מנייאק

ולעלק די ג'י הזה לך תזדיים עם המקורות שלך יא הומו
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by dJ mikAdo
אני בסינה הזו של החננים כבר חמש שנים ואני יודע משהו אחד. שאף אחד לא אוהב ישראלים שחצנים לא בגלל גיזענות אלא בגלל שיש להם אגו פי אלף ממה שהם באמת והנה אני עדיין כאן והם לא!

ואם לא שמעתם עלי זה טוב כי יותר מזה אני לא אומר!


יופי עכשיו תיעלם מפה
אף אחד לא חייב לך שום דבר ואם תמשיך בהתנהגות הזאת שלך, כמה מפה יהיו חייבים לך משהו, ואלה לא סינגלים או טראקים, תהיה בטוח בזה!
MoSH_MaN
אם לא אוהבים ישראלים אז הם אנטישמים

אף אחד לא אוהב שחצנים וזה בכלל לא קשור לדת שלהם!
סעמק
Dj Moriano
רק עכשיו אני קראתי את העמודים האלה....

ודי ג'יי מיקאדו לך דחוף תאצבע שלך לתחת או משהו....

אתה חתיכת סנוב ועכשיו סוואמפר צריך לעבוד יותר קשה כי הוא צריך לגבות גם את כל הזיוני שכל שלך אתה חתיכת שחצן לא רוצים גם לשמוע עליך......
Gil Shwarts
מי מי זה הבן של אלף מוצצות???
שמישהו יברר לי איפה הגרביל הקטן גר!
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי מי זה הבן של אלף מוצצות???
שמישהו יברר לי איפה הגרביל הקטן גר!


חחחחח קרעת אותי

רואים אני ראשון העלתי את זה שהוא דיבר לא יפה

סחפתי את כולם

אני המנהיגגגג

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


חחחחח קרעת אותי

רואים אני ראשון העלתי את זה שהוא דיבר לא יפה

סחפתי את כולם

אני המנהיגגגג



בגלל שאמא שלך סגנית מנהלת אז אנחנו נותנים לך את הכבוד.....:D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook


חחחחח קרעת אותי

רואים אני ראשון העלתי את זה שהוא דיבר לא יפה

סחפתי את כולם

אני המנהיגגגג



האמת שלא ממש שמתי לב לגרביל הזה :)
אבל אחרי שראיתי שאתם יוצאים עליו אז עליתי למעלה לראות מה נסגר איתו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement