return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 3)
View this Thread in Original format
dJ mikAdo
!כל דבר טוב נגמר מתי שהוא

בינגו
DJ-Energy
quote:
Originally posted by dJ mikAdo
!כל דבר טוב נגמר מתי שהוא

בינגו


צודק הבנאדם
Gil Shwarts
נחצה ת'גשר הזה כשנגיע אליו
MoSH_MaN
פפחחח ככה זה שכבר הכל יש

תאמת אני לא רוצה 50 אלף מקורות

אני רוצה מקום אחד

שיש בו פשוט כל יום
SORT
וכשיש לך מקורות אתה לא שם זיןם על אף אחד

לפחות זה....
DjChook
תשמעו אתם ממש לא מדברים לעניין

כל אחד שמעלה דברים בעצם פוגע בזכויות היוצרים של הפורצים

אבל הם פרצו זכויות יוצרים של יוצרים

ואני רואה את זה

גונב מגנב פטור !!!



:D :D :D
MoSH_MaN
אני יודע צ'וק

אז בעצם מה שאם רותים זנה לשחרר את זה לעצמם

שקו לי בתחת וזהו


הומאים כל החננות האלה

עלאק קלאברים

שיצאו מהמחשב

במקום כל היום להיות עליו
סעמק
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני יודע צ'וק

אז בעצם מה שאם רותים זנה לשחרר את זה לעצמם

שקו לי בתחת וזהו


הומאים כל החננות האלה

עלאק קלאברים

שיצאו מהמחשב

במקום כל היום להיות עליו
סעמק


חחחחחחחחחחחחחח
מוש תעשה לי טובה ותחשוב לפני שאתה מדבר
כי אם "החננות" האלו לא היו פה אתה לא היית מקבל גרוש!!!!!
זה כזה מעצבן אותי שמישהו רושם דבר כזה
זה מראה כמה כפוי טובה אתה!!!!

אתה יודע כמה זמן לוקח לעשות ריפ לווינל!?!?!
המון זמן.. והם קורעים את התחת בשבילנו אז לפחות אפשר להחזיר להם תודה בזה שלא מפרסמים את זה לכל העולם!
MoSH_MaN
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני במילא לא מקבל כלום

וכן זה לוקח זמן אבל אם הם מפרסמים אז שיסץמו את הפה ולא יבואו לגיל בטעות
dJ mikAdo
אני בסינה הזו של החננים כבר חמש שנים ואני יודע משהו אחד. שאף אחד לא אוהב ישראלים שחצנים לא בגלל גיזענות אלא בגלל שיש להם אגו פי אלף ממה שהם באמת והנה אני עדיין כאן והם לא!

ואם לא שמעתם עלי זה טוב כי יותר מזה אני לא אומר!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני במילא לא מקבל כלום

וכן זה לוקח זמן אבל אם הם מפרסמים אז שיסץמו את הפה ולא יבואו לגיל בטעות


תסביר לי בבקשה מה הקשר?!?!

רק שתדע שהם משחררים את זה ל
mp3 scene
שזה הסצינה המצומצמת!!!... רק לאללה שעושים ריפים
אבל זה גם יוצא לכל הפורומים וכו....

ורק שתדע שאתה כן מקבל
כי כל הטראקים שאתה מוריד הם מהווינל המקורי שהם משחררים
פשוט עושים
edit
ל
id3 tag!!..

אז אפשר לכבד מה שהם אומרים ולא לפרסם
זה לא יפגע באף אחד...

MoSH_MaN
שמע אני אומר הרוב מרוב עצבים על החננות האלה

יש לי סיפורים ארוכים

וזה שאתה יושב בצד ושוקט אז בסדר
DJ-Energy
quote:
Originally posted by dJ mikAdo
אני בסינה הזו של החננים כבר חמש שנים ואני יודע משהו אחד. שאף אחד לא אוהב ישראלים שחצנים לא בגלל גיזענות אלא בגלל שיש להם אגו פי אלף ממה שהם באמת והנה אני עדיין כאן והם לא!

ואם לא שמעתם עלי זה טוב כי יותר מזה אני לא אומר!


AMEN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement