return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
רשימת הסינגלים שלי נכון לתאריך 11-04-02 שעה 14:30 (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע אני אומר הרוב מרוב עצבים על החננות האלה

יש לי סיפורים ארוכים

וזה שאתה יושב בצד ושוקט אז בסדר


שותק בקשר למה?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


תסביר לי בבקשה מה הקשר?!?!

רק שתדע שהם משחררים את זה ל
mp3 scene
שזה הסצינה המצומצמת!!!... רק לאללה שעושים ריפים
אבל זה גם יוצא לכל הפורומים וכו....

ורק שתדע שאתה כן מקבל
כי כל הטראקים שאתה מוריד הם מהווינל המקורי שהם משחררים
פשוט עושים
edit
ל
id3 tag!!..

אז אפשר לכבד מה שהם אומרים ולא לפרסם
זה לא יפגע באף אחד...


שמע אז אתה אורמ שזה סדר להביא לחברים

אבל בעצם שביקשתי ממך העדפת לפרסם לכולם...

שמע אין לי כוח לשטוית אני מוציא את כל העצבים כי שונאים אותי ויותר גורע ניצלו אותי (אתה!)

ובקשה אל תנסה להגן כי שאני מבקש אתה לא יכול לשלוח אז די!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


שמע אז אתה אורמ שזה סדר להביא לחברים

אבל בעצם שביקשתי ממך העדפת לפרסם לכולם...

שמע אין לי כוח לשטוית אני מוציא את כל העצבים כי שונאים אותי ויותר גורע ניצלו אותי (אתה!)

ובקשה אל תנסה להגן כי שאני מבקש אתה לא יכול לשלוח אז די!


מוש
תפסיק לזיין ת'שכל
אני לא ניצלתי אותך בגרוש!!!!!!

אני לא העדפתי לשלוח את זה לכולם
מה אתה מזיין
באו אלי חבר'ה מ
POW
ביקשו ממני לא לפרסם יותר אז אני לא מפרסם
ואני מכבד ת'בקשה שלהם
אתה סתם זורק שטויות בגלל שאין לך מה להגיד
זה ממש לא אשמתי מה ש
dumondefan
עשה לך
MoSH_MaN
טוב שמעו אני לא כמוך יובל...

אתה מקבל בלי בעיה
ואני עבדתי בשביל זה מה שקרה שהיה לי מקור אז הבאתי לאנשים להוריד ממני..עכשיו אף אחד חוץ ממך אין לי מקור ממי שהוריד

ואתה לא יכול לשלוח לי אפילו שאני עכשיו הולך ומחפש בהיסטורי

You have received a message!
שיהיה לי איי דיי אס אל יהיה לך חשבון פרטי תוריד כמה שאתה רוצה

You have received a message!
מוש אחי
שיהיה לי איי דיי אס אל אני ישלח
אני לא שולח שיר של 11 וחצי מגה על 56

בלה בלה

בקיצור מה שקרה קיבלית עוד FTP
כי הקודם שלי במילא היה גרוע

והייתי צריך לעלות דברים

עכשיו הכל הלך ואין לי שקל
DJ-Energy
שמע
לא ידעתי שהמהירות תהיה כזאת מעפנה
אני שולח באיזה 5 קיי
ואין לי בעיה לשלוח לך באיי סיי קיו כמו שאני שולח לצח או לכל אחד אחר

ואל תגיד שגם לא שלחתי לך כי זה יהיה זיוני שכל
חוץ מזה אולי תפסיק להיות עצלן ותלך לחפש איזה קבוצה ואז לא תצטרך לבקש ממני כל היום?
MoSH_MaN
אח שלי חיפשתיו יותר מידי זמן\

עכשיו הגיע זמן להוציא את העצבים
ולא שלחת לי 2 שירים כולה
Gil Shwarts
הרשימה עודכנה
MoSH_MaN
חחחחחחחחחח גיל

ציפיתי שתגיב ואתה שובר את הקרח :p

פצצות
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחח גיל

ציפיתי שתגיב ואתה שובר את הקרח :p

פצצות



להגיב על מה?
DjChook
גיל הוא התכוון שעכשיו הם רבו פה איזה שעה
ובקשר לשניכם, היה יותר עדיף לכולנו עם תריבו באייסיקיו...
כאילו זה נחמד לקרוא ריב. אבל זה לא המקום

ואם כבר נכנסתי לזה
אז אני רוצה לדעת מה היה עם
DUMONDEFAN

ובקשר ל
DJ MIKADO

אין לך זכות דיבור בכלל, אני לא רואה בך חלק מהפורום

ומוש היית צריך להגיד לו את זה

Gil Shwarts
כן גם אני רוצה לדעת מה קרה עם
DUMONDEFAN
Hell_Copter
אני גם לא יתנגד לשמוע מה קרה...
ולא שזה כל כך משנה לי אבל גם לי לא ממש שלחת משהו שביקשתי ממך יובל...
אבל אני לא כועס או משהו... חפיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement