| DjChook |
גיל הוא התכוון שעכשיו הם רבו פה איזה שעה
ובקשר לשניכם, היה יותר עדיף לכולנו עם תריבו באייסיקיו...
כאילו זה נחמד לקרוא ריב. אבל זה לא המקום
ואם כבר נכנסתי לזה
אז אני רוצה לדעת מה היה עם
DUMONDEFAN
ובקשר ל
DJ MIKADO
אין לך זכות דיבור בכלל, אני לא רואה בך חלק מהפורום
ומוש היית צריך להגיד לו את זה |
|
|