|
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Mjah, met Jump als foorjohnnencultuur heeft dit niks meer te maken hé? In tegendeel zelfs. Door jumpen als dans an sich zo te ridiculiseren en uit het discotheekcircuit te trekken gaat het nog meer aan street credibility verliezen. Want wie gaat nog opscheppen over iets wat 8-jarige koters tijdens het sinterklaasfeest doen? :p |
|
|
| christina |
| zoals gewoonlijk stond ketnet hier thuis op en het ging in karrewiet over het kampioenschap jumpen; ze volgden de 11-jarige halve finaliste. ik heb er maar een flits van gezien, maar was dat nu yves deruyter die in de jury zat? :stongue: |
|
|
| Push2005 |

\o/
:crazy:YDR:crazy: |
|
|
| FenixStyle |
Nu het jumpen stilaan over haar echte hoogtepunt heen lijkt te geraken, staat de opvolger al klaar:
Tecktonic |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wel grappig dat de frenchies denken dat ze iets nieuws uitgevonden hebben. Ik zie niet veel verschil met gewone hiphop/r&b/80's/videoclip danskes, alleen dan dat ze op een ander muziek gezet zijn zodat ze iets sneller uitgevoerd worden. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nu het jumpen stilaan over haar echte hoogtepunt heen lijkt te geraken, staat de opvolger al klaar:
Tecktonic |
haha. super gay |
|
|
| speentje |
you name it
dan nog liever de melbourn shuffle |
|
|
| Jasperovitsj |
ROFL :D
19 keer "ing" gehoord ^^ |
|
|
| Config |
| you ing cockroaches |
|
|
| Antony |
| horek de zondagochtend toch wel nen jump remix van Atlantic Ocean - Waterfall zeker. Da doe mij dus wenen eh :( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005

\o/
:crazy:YDR:crazy: |
wanneer post yves hier nog eens :( |
|
|
|
|