return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 10)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Mjah, met Jump als foorjohnnencultuur heeft dit niks meer te maken hé? In tegendeel zelfs. Door jumpen als dans an sich zo te ridiculiseren en uit het discotheekcircuit te trekken gaat het nog meer aan street credibility verliezen. Want wie gaat nog opscheppen over iets wat 8-jarige koters tijdens het sinterklaasfeest doen? :p
christina
zoals gewoonlijk stond ketnet hier thuis op en het ging in karrewiet over het kampioenschap jumpen; ze volgden de 11-jarige halve finaliste. ik heb er maar een flits van gezien, maar was dat nu yves deruyter die in de jury zat? :stongue:
Push2005

\o/

:crazy:YDR:crazy:
FenixStyle
Nu het jumpen stilaan over haar echte hoogtepunt heen lijkt te geraken, staat de opvolger al klaar:

Tecktonic
Jasperovitsj
Wel grappig dat de frenchies denken dat ze iets nieuws uitgevonden hebben. Ik zie niet veel verschil met gewone hiphop/r&b/80's/videoclip danskes, alleen dan dat ze op een ander muziek gezet zijn zodat ze iets sneller uitgevoerd worden.
Config
quote:
Originally posted by FenixStyle
Nu het jumpen stilaan over haar echte hoogtepunt heen lijkt te geraken, staat de opvolger al klaar:

Tecktonic

haha. super gay
speentje
you name it
dan nog liever de melbourn shuffle
Progrez
http://www.youtube.com/watch?v=8WGwUk_zgZE

Jasperovitsj
ROFL :D

19 keer "ing" gehoord ^^
Config
you ing cockroaches

Antony
horek de zondagochtend toch wel nen jump remix van Atlantic Ocean - Waterfall zeker. Da doe mij dus wenen eh :(
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Push2005

\o/

:crazy:YDR:crazy:

wanneer post yves hier nog eens :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement