return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Real
Het probleem is dat jumpers een irritante pest zijn op feestjes. Wie onder ons heeft er nog nooit een rechtervoet van een jumper tegen z'n bakkes gehad?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Het probleem is dat jumpers een irritante pest zijn op feestjes.


+1

zelf heb ik der nog gene last van gehad, maar ik heb wel al commentaren gehoord van vrienden die zeggen dat het een echte pest kan zijn.
_Jedi
quote:
Originally posted by Real
Het probleem is dat jumpers een irritante pest zijn op feestjes. Wie onder ons heeft er nog nooit een rechtervoet van een jumper tegen z'n bakkes gehad?


En toch volgens hun 'Jumpin' is not a crime!' :)

bwa ... Als de persoon in kwestie na de trap of duw zich meteen excuseert voor de trap tegen het been, zou'k er mij niet kwaad in krijgen.
Devilex
Ik was overlaatst op een 70' 80' 90' fuif. Daar liepen er zo enkele stoere 17-jarigen rond met een trainingsvestje van the Oh!, toen de dj Public Energy - 303 speelde moest alleman wijken want ze gingen hun kunstjes eens tonen :rolleyes:
Progrez
quote:
Originally posted by Devilex
Ik was overlaatst op een 70' 80' 90' fuif. Daar liepen er zo enkele stoere 17-jarigen rond met een trainingsvestje van the Oh!, toen de dj Public Energy - 303 speelde moest alleman wijken want ze gingen hun kunstjes eens tonen :rolleyes:

Zonde. Zo'n goede plaat verdient beter.
Xilver
Eagle`
lol goeike tomme
BZRK
hilarious :haha:
C.E.U.N.E.N
quote:
Originally posted by _Jedi
^voorbeeld:

Paul Van Dyk - For An Angel



ik vind die nog meevallen :eyes:
http://www.youtube.com/watch?v=C1-MWkpgrNI


ik wist wel niet dat ze dat in nederland ook al deden
Push2005
Er zat al niet veel in het origineel; dus die versie is niet zo veel slechter.

Die clap is wel weer fcking marginaal

Devilex
quote:
Originally posted by Push2005
Er zat al niet veel in het origineel


Alé man, is één van de grootste klassiekers ooit voor mij :whip:
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Alé man, is één van de grootste klassiekers ooit voor mij :whip:


Is zeker een klassieker :)
Maar de plaat heeft me nooit veel gedaan... Ik vind het een erg lege productie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement